Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
olympus wz 8080 lukker ned
Fra : Ole & Tine

Dato : 03-08-05 22:51

Hej NG

Jeg har lige anskaffet mig et wz 8080. mit problem er at når jeg bladrer i
billederne lukker kameraet ned. har nogen hørt om lignende problemer eller
har et bud på hvad det kan være.
Ole

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 04-08-05 07:33

Ole & Tine wrote:
> [...]
> billederne lukker kameraet ned. har nogen hørt om lignende problemer eller

Er kameraet nyt?

/Thomas

Fra : Ole & Tine

Dato : 04-08-05 12:03

"Thomas Schreiber" <no@more.spam> skrev i en meddelelse

> Er kameraet nyt?

Ja en uge gammelt

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 04-08-05 13:03

Ole & Tine wrote:
> Ja en uge gammelt

Det må være defekt. Et kamera lukker sandsynligvis aldrig ned i "play
mode" med mindre der er sat en sleepmode til. Jeg ville aflevere det
tilbage igen, og enten får et nyt elelr udbedret fejlen.

/Thomas

Fra : emj

Dato : 04-08-05 10:01

Ole & Tine skrev:

>Jeg har lige anskaffet mig et wz 8080. mit problem er at når jeg bladrer i
>billederne lukker kameraet ned. har nogen hørt om lignende problemer eller
>har et bud på hvad det kan være.

Hvad har du indstillet sleep mode til?

Hilsen emj

Fra : Ole & Tine

Dato : 04-08-05 12:07

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad har du indstillet sleep mode til?

Hilsen emj

5 min og det er når jeg bruger CF kortet.
Har ændret fra 3 min. til 5 min
Kingston Elite pro 512 mb. Kortet har kørt fint i mit Pentax i over et år og
er formateret i olympusen

-Ole

Fra : emj

Dato : 04-08-05 19:21

Ole & Tine skrev:

>Har ændret fra 3 min. til 5 min

Kameraet skal ikke lukke ned, når du ser billederne igennem på
kameraet.

Hilsen emj