'Håndfri bærbar
Fra : PHK

Dato : 06-06-01 16:58

Er der virkelig ingen der har problemer med holdbarheden på disse?

Jeg bruger den ca. 25 timer om ugen og hvis jeg har nogen der holder i 2
måneder skal jeg være virkelig heldig...

--
_
|_|

Fra : Fischer

Dato : 06-06-01 17:43

> Er der virkelig ingen der har problemer med holdbarheden på disse?
> Jeg bruger den ca. 25 timer om ugen og hvis jeg har nogen der holder i 2
> måneder skal jeg være virkelig heldig...

Tjooo. Jeg har haft en enkelt. Den blev kun brugt sjældent, men døde
alligevel.

Har du prøvet forskellige fabrikater?
Man kunne forestille sig at en original (dyr) ville holde bedre end en
billig.

*Fischer

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 07-06-01 14:23

Min erfaring siger :

Til min Nokia 8210'er havde jeg først et uroginalt Thansen sæt , lyd kvali +
holdbarhed = til at knække sig over , så købte jeg et originalt sæt som jeg
virkeligt har brugt meget. Det giver en helt anden lydkvalitet og også
holdbarheden er mærkbar bedre , nu behøver man ikke sidde og vrikke med
ledningen for at få forbindelse... Så det kan anbefalel.

Lidt anderledes er der med det jeg har til min T28'er det er også originalt
, men her er lyden lidt tvivlsom. Men om alting er så er jeg faktisk heller
ikke sådan specielt tilpads med Ericsson'en , selv når den sidder i firma
vognen i det komplette ghåndfrie sæt kan den lave bøvl ..... Skod telefon
for at sige det mildt , men wha den har jo gratis regning så jeg overlever
jo nok alligevel men drømemr dog om snarest at tabe den i havnen så jeg kan
få en Nokia igen.... Desværrer findes der ingen rigtige originale komplette
håndfrie løsninger til min 8210'er .. øv

Nå tilbage til emnet , tag og prøv at købe et originalt bærbart sæt , det er
noget dyrere end skrammel modellerne omkring en 300-350 kr. , men de er
givet godt ud.

Hvis det er ledningen du har problemer med (at den vikler sig ind, griber
fat , eller hvad ved jeg) så jeg for et par måneder siden i en Sonofon butik
i Aarhus at man kunne få et bærbart sæt med lednings oprul ... ja tro mig
det var sgu smart, men hvordan kvaliteten er på dette ved jeg ligesom ikke.

Hygge jer

Janner

Fra : PHK

Dato : 09-06-01 06:59

":-:Janner®:-:" <ask@me.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> i Aarhus at man kunne få et bærbart sæt med lednings oprul ... ja tro mig
> det var sgu smart, men hvordan kvaliteten er på dette ved jeg ligesom

Ericcson skulle allerede på nuværende tidspunkt have en trådløs forbindelse
til øret - det har Nokia efter forlydende først have parat næste år.

Men når den kommer - så køber jeg den selv om den formentlig koster en halv
bondegård. Jeg _gider_ ikke de forpulede håndfri bærbare der går i stykker
hele tiden.

--
_
|_|

Fra : *nico*

Dato : 09-06-01 11:58

>Desværrer findes der ingen rigtige originale komplette
> håndfrie løsninger til min 8210'er .. øv

Fortvivl ikke. godt nok ikke originalt, men stadig den bedste totale
håndfrie jeg har haft i min bil.
Et mobi firma i bagsværd har installeret i min dyt til min nokia 8210, og
jeg er meget overrasket over kvaliteten.
De har enda grejet at lave en udendørs antenne, selvom 8210 ikke har udtag
til dette. Det betyder at jeg rent faktisk kan holde 2 etager under jorden
i Lyngby Storcenter og stadig få kontakt med omverdenen, hele installationen
kostede ca 3200 eksl. moms
men de er virklig godt givet ud, lyden er perfekt, og mine modtage forhold
kan jeg slet ikke klage over. Det eneste
det kræver, er at du får den seneste softvare opd. til din mobi.

mvh
Nicolai

Fra : Kim Bjoern

Dato : 10-06-01 05:57

> [...]
> vognen i det komplette ghåndfrie sæt kan den lave bøvl ..... Skod telefon

Hejsa,
Jeg får ingen procenter af at sige noget godt om T28s, men har nu intet at
udsætte på min incl. originalt handsfree. Det lyder (for modtageren) ikke
som når jeg taler normalt i telefonen, men det gør jeg jo i realiteten
heller ikke Men lyden er 100% forståelig og af en acceptabel kvalitet
begge veje, og jeg har haft mit i knap 2 år nu. Jeg har også prøvet at have
et Bluetooth sæt på. Det lød lidt bedre men er dyrt - ca 2.000 kr det
billigste sted, men så er man osse trådløs handsfree. Det er ikke noget, jeg
kan tale så meget om, da jeg kun har haft ca 1-2 min. testsamtale.

Kim

Fra : PHK

Dato : 09-06-01 06:57

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> alligevel.
>
> Har du prøvet forskellige fabrikater?
> Man kunne forestille sig at en original (dyr) ville holde bedre end en

Jeg har prøvet forskellige. De holder nogenlunde lige lang tid men Nokia´s
sæt er ikke så følsom over for vindstøj (MC-hastighed) som f.eks. Bilka´s,
der giver op bare hastigheden er 40 km/timen.

--
_
|_|