Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fotostafetten uge 30: Og vinderen er:
Fra : Ukendt

Dato : 31-07-05 20:27

Tja, der har ikke været noget kritik fra andre at hænge min hat på denne
gang. Faktisk er det nok den mest stille omgang fotostafet, jeg har set på
det sidste. Og stik modsat emnet. Slet ikke nogen der har givet kritik. Det
er jo en skam, da det bl.a. er det, man bliver dygtigere af.

Jeg synes at der er et par billeder, der skiller sig ud. Der er Torbens
springende hest, og der er Max's startende and. Men så er beslutningen jo
ikke så svær. Max kom for sent, så det må blive Torben, der igen må op på
hesten og finde et nyt emne til uge 32.

Tillykke med billedet

Mvh. Claus Petersen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 31-07-05 21:25

"Claus Petersen"
> [...]
> ikke så svær. Max kom for sent, så det må blive Torben, der igen må op på

Ja det har været lidt sløvt med kritikken - nok vejret
Torbens billede er helt suverænt i en ellers flot samling
billeder - et teknisk billede med perfekt timing. -max-

Fra : fam. Ager

Dato : 01-08-05 21:30

> Torbens billede er helt suverænt i en ellers flot samling
> billeder - et teknisk billede med perfekt timing. -max-

Py-ha Max!...tak for de fine ord!....

Ja der var ikke meget debat dennegang,jeg var selv en tur i Parken
igår...U2, Fed koncert..

mvh torben

Fra : .J.S..

Dato : 01-08-05 06:21

"Claus Petersen" <clapet AT bolignet-aarhus.dk> wrote in message
> [...]
Det
> er jo en skam, da det bl.a. er det, man bliver dygtigere af.

Har nok noget at gøre med at TeleDums newssystem har været nede. Det er jo
et lille firma så de kunne nok ikke finde nogen der kunne se på problemet
før mandag morgen...

Fra : fam. Ager

Dato : 01-08-05 21:27

"Claus Petersen" <clapet AT bolignet-aarhus.dk> skrev i en meddelelse
så det må blive Torben, der igen må op på
> hesten og finde et nyt emne til uge 32.

Hey
Jamen så må jeg sadle op igen!...Jeg må finde på et nyt emne iløbet af
natten,så vi får se hvad jeg kan hitte på:0)

> Tillykke med billedet

tusind tak for valget!.....

mvh Torben