Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pixum og sRGB eller Adobe 1998?
Fra : michael bennati scho~

Dato : 31-07-05 17:56

Jeg har netop sendt 142 billeder til fremkaldelse hos Pixum. Kameraet er
indstillet til Adobe 1998. Kan jeg forvente at Pixum kan behandle billederne
korrekt?
Jeg kan ikke finde info på deres hjemmeside men de fleste bruger vel sRGB.

mvh Michael

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 31-07-05 19:43

In article <42ed0263$0$76163$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, michael bennati schou wrote:
> [...]
> korrekt?
> Jeg kan ikke finde info på deres hjemmeside men de fleste bruger vel sRGB.

jeg har kke fået kalibreret deres nye papir/printer endnu. Men jeg
sender normalt ned i den optimale farveprofil :)

Fra : michael bs

Dato : 01-08-05 08:48

"michael bennati schou" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette>
skrev i en meddelelse news:42ed0263$0$76163$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> billederne korrekt?
> Jeg kan ikke finde info på deres hjemmeside men de fleste bruger vel sRGB.

hovsa. Troede ikke jeg fik sendt indlægget. Oprettede et nyt lidt længere
oppe.
Se venligst bort fra dette.

mvh Michael