Ikke maximeret vindue i I.E.
Fra : Anders Houmark

Dato : 06-06-01 17:05

Hejsa jeg så lige dette:

">Når jeg klikker på et link som åbner et nyt vindue så
>åbnes det ikke maximeret - det mangler lige den
>sidste centimeter i bunden. "

Hvor Knud Gert Ellentoft svarer:

"Med hvilken browser?

Med IE, så skal du trække i hjørnerne til det fylder det du ønsker.
Så huskes det som normalvindue og vil altid åbne i den størrelse
(indtil du kommer en på side, som selv vil bestemme størrelsen på dit
vindue, så er det bare at trække igen).

Undlad at brug maximer.
"

Jeg vil bare lige spørge hvorfor min I.E. ikke virker på den måde?

Og jeg vil gerne have det maximeret hver gang, så jeg slipper for at trykke
på [] tegnet ( som sidder mellem _ og X )

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-06-01 20:06

Wed, 6 Jun 2001 18:04:45 +0200, skrev "Anders Houmark"
<alfaman@mobilixnetNOSPAM.dk>:

>Jeg vil bare lige spørge hvorfor min I.E. ikke virker på den måde?
>
>Og jeg vil gerne have det maximeret hver gang, så jeg slipper for at trykke
>på [] tegnet ( som sidder mellem _ og X )

Ifølge din header bruger du Outlook Express 4, så er det også IE
4, du bruger som browser.

Så vidt jeg husker, fungerer det på samme måde i den.

IE kan ikke åbne links i maximeret, kun i normal vindue, men det
vindue kan du jo selv bestemme størrelsen på ved at trække i
siderne/hjørnerne.

Du skulle da gerne kunne trække vinduet til at fylde hele skærmen
og det IE så huske som normal vindue, indtil størrelsen på det
bliver ændret, enten ved at man selv ændrer den eller kommer ind
på en side, som vil bestemme, hvor stort vinduet skal være.

Så må man trække igen.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-06-01 14:03

Knud Gert Ellentoft skrev i meddelelsen ...

>Ifølge din header bruger du Outlook Express 4, så er det også IE
>4, du bruger som browser.

Nej, min OE 4 lavede på et tidspunkt det irriterende problem at den frøs
efter kort tids brug. Jeg fandt ikke ud af hvad det var, og opgradere så kun
browseren til version 5,5

> [...]

>bliver ændret, enten ved at man selv ændrer den eller kommer ind
>på en side, som vil bestemme, hvor stort vinduet skal være.

Det virker desværre bare ikke i min, den er stadig i den der lille vindue
ting :(.. Men jeg må vel bare prøve mig lidt frem..

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Anders Houmark

Dato : 08-06-01 23:18

"Anders Houmark" <alfaman@mobilixnetNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

nu har jeg slettet det, og nu har jeg mine andre problemer med windows2000,
så bare glem denne tråd.