Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Spørgsmål om filindkøb (postordre)
Fra : Anders F

Dato : 30-07-05 19:43

Hej Gruppe.

Jeg er ved at løbe hårdt tør for film - og skal bruge en bunke (Kodak 160nc,
Fuji Reala og en bunke 200/800/(1600) Superia) om hhv. 1 og 2 uger. Desværre
lader det til at billigefilm.dk har drejet nøglen? Er der nogen der kender
god danske alternativer?
Så på trods af at jeg ikke mangler hardware, har jeg drejet blikket mod
udlandet. SpeedGraphic.co.uk ser fint ud - men jeg er lidt i tvivl om deres
standard 9£95 forsendelse (dyrt imho. klarer den på een hhv. to uger når
deres "express" er opgivet til 3-5dage. Og da jeg ikke har handlet med dem
før ved jeg ikke hvor store smølehoveder de kan tænkes at være . Hvad har
I af erfaringer?

Takker,
Anders

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 30-07-05 20:17

har jeg drejet blikket mod
> [...]
> uger når deres "express" er opgivet til 3-5dage. Og da jeg ikke har
> handlet med dem før ved jeg ikke hvor store smølehoveder de kan tænkes at

Kun gode erfaringer med www.speedgraphic.co.uk, god hurtig forsendelse, og
de kan skaffe det meste (bl.a. reservedele til gamle dias projektører,
selvom det ikke står i deres katalog)...

--
Med venlig hilsen/Best regards

René Ernst Nielsen
www.fotographi.dk

Fra : Anders F

Dato : 30-07-05 20:23

"René Ernst Nielsen" <kontakt@fotographi.dk> wrote in message
> har jeg drejet blikket mod
>>

> Kun gode erfaringer med www.speedgraphic.co.uk,

Godt at høre =)

> god hurtig forsendelse

I størrelsesordenen (bestilling->modtagelse af varerne)?

Takker,
Anders

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 30-07-05 21:53

> I størrelsesordenen (bestilling->modtagelse af varerne)?

en lille uges tid...

Fra : Anders F

Dato : 30-07-05 23:01

> en lille uges tid...

Kanon. Jeg bestiller i dag og håber det bedste =)
Tak for input!

Mvh.
Anders

Fra : Anders F

Dato : 30-07-05 20:34

Vedr. subj.: Nej, jeg sidder ikke i fængsel

/A