Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Galleri/portal
Fra : Karl Erik Kornmaaler~

Dato : 30-07-05 14:55

Er der nogen som kan anbefale et gratis asp galleri eller portal program,
det skal væe et hvor brugerne selv kan uploade billeder med kommentarer.
Hilsen Karl Erik.

Fra : Erik W.

Dato : 30-07-05 15:42

"Karl Erik Kornmaaler Mikkelsen" skrev i en meddelelse
> Er der nogen som kan anbefale et gratis asp galleri eller portal program,
> det skal væe et hvor brugerne selv kan uploade billeder med kommentarer.

Mange af os her i gruppen bruger Coppermine (
http://coppermine.sourceforge.net/ ), men det er jo PHP og ikke ASP. Skal
det være ASP, så prøv
http://www.google.com/search?hl=da&q=free+asp+image+gallery&lr=

Mvh Erik

Fra : Claus Tersgov

Dato : 31-07-05 18:00

"Karl Erik Kornmaaler Mikkelsen" <karl-erik@mail1.stofanet.dk> skrev

> Er der nogen som kan anbefale et gratis asp galleri eller portal program,
> det skal væe et hvor brugerne selv kan uploade billeder med kommentarer.

http://www.minigal.dk/

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 31-07-05 18:02

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev

> http://www.minigal.dk/

Hov, det gik lidt for stærkt. Jeg fik i farten overset, at du bad om ASP og
at flere brugere kunne uploade. Beklager...

Claus

Fra : Karl Erik Kornmaaler~

Dato : 01-08-05 23:41

Tak for svarene - jeg må nok overveje om jeg skal have et webhotel der
understøtter PHP, eller betale det det koster for et ASP fotoprogram!
Hilsen Karl Erik.

Fra : Jakob

Dato : 02-08-05 00:19

In article <42eea4d7$0$7384$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, karl-
erik@mail1.stofanet.dk says...
> Tak for svarene - jeg må nok overveje om jeg skal have et webhotel der
> understøtter PHP, eller betale det det koster for et ASP fotoprogram!

Hvad er der at tænke over de php gallerier du kan bruge gratis er
aldeles glimrende og noget php webplads koster jo ingenting idag :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Karl Erik Kornmaaler~

Dato : 03-08-05 00:41

"Jakob" wrote
> Hvad er der at tænke over de php gallerier du kan bruge gratis er
> aldeles glimrende og noget php webplads koster jo ingenting idag :0)

Du har fuldstændig ret, min hjemmeside kører på ASP, så jeg burde måske
overveje og så kun køre på PHP! ellers skal jeg have et hotel mere!
Men problemer er jo til for at løse.

Hilsen Karl Erik.

Fra : Jakob

Dato : 03-08-05 01:25

In article <42f00473$0$7379$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, karl-
erik@mail1.stofanet.dk says...

> Du har fuldstændig ret, min hjemmeside kører på ASP,

Ahh ok

--
Venlig hilsen

Jakob