Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fotoforretninger i Kbh.
Fra : Jan Damgaard

Dato : 30-07-05 12:04

Hej NG

Jeg skal et smut til København i et par dage, men kender ikke rigtig byens
forretninger.
Der ligger med garanti et par gode fotoforretninger i hovedstaden, men hvor?

Kan I hjælpe? Tak...

Mvh
Jan

Fra : Mikkel U.

Dato : 30-07-05 12:13

Jan Damgaard wrote:
> [...]
> forretninger.
> Der ligger med garanti et par gode fotoforretninger i hovedstaden, men hvor?

The one and only : www.photografica.com

/mikkel

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : LIV

Dato : 30-07-05 12:15

Jan Damgaard wrote:
> [...]
> byens forretninger.
> Der ligger med garanti et par gode fotoforretninger i hovedstaden,

For den prisbevidste er der feks:
http://www.kamerahuset.dk/

Fra : Mogens Hansen

Dato : 30-07-05 12:19

"Jan Damgaard" <foto-jan@damgaard.mail.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Der ligger med garanti et par gode fotoforretninger i hovedstaden, men
> hvor?

Hvad har du brug for at købe (f.eks. brugt, high end, billigst konsum) ?

Et par rimelig high-end forretninger er:
Photografica i Skindergade tæt på Strøget (http://www.photografica.com/)
Foto/C i Holbergsgade bag det Kongelige Teater (http://www.fotoc.dk/)
De har også begge et godt udvalg i godt, brugt udstyr.

Til profesionelle fotografer:
Goecker på Hejrevej ikke langt fra Nørrebro Station
(http://www.goecker.dk/)
som også har et stort udvalg i mellem- og stor-format og studie udstyr, samt
gode kemiske film.

Tæt på Goecker ligger Kamerahuset (http://www.kamerahuset.dk/), som vist er
rimeligt billige.

Venlig hilsen