Ny profil
Fra : Birgit Jakobsen

Dato : 06-09-05 07:25

Hej igen, så skulle min profil være klar, og de første billeder på. Virker
det ??? jeg er vild med katte, men det med putere driller mig tit.
God morgen til jer alle fra et hus der sover(bortset fra mig)

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 06-09-05 08:16

> Birgit Jakobsen skrev:
> Hej igen, så skulle min profil være klar, og de første billeder på. Virker
> det ???

Hej Birgit,
Ja, det ser ud til at virke - også fra min pc på arbejde
Sikke et par søde katte!

Venlig hilsen Dikte

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 06-09-05 08:26

"Birgit Jakobsen" <vito@paradis.dk> wrote in message
> Hej igen, så skulle min profil være klar, og de første billeder på. Virker
> det ??? jeg er vild med katte, men det med putere driller mig tit.
> God morgen til jer alle fra et hus der sover(bortset fra mig)

Hej igen
Jo, det virker fint, øjj hvor er hun sød, hun er da en lille Darling
Men jeg kan kun se Milde, vi vil også gerne se Sisse.
Her er dit linket hvis andre ikke lige ved hvad vi snakker

Hilsen Denise

Fra : Birgit Jakobsen

Dato : 06-09-05 08:40

Ja, jeg tænkte jo nok at der ville blive spurgt til Sisse-mis. Hun skal også
nok komme på, med lige nu har jeg ingen billeder at hende på computeren, og
min scanner driller, typisk...
Knus fra Birgit