Hej med jer
Fra : Birgit Jakobsen

Dato : 05-09-05 16:00

Hej med jer...jeg har fulgt jer på læse-basis igennem lang tid, men nu vil
jeg lige hilse på. Jeg er en meget lykkelig katte ejer. 2 styks vidundere.
Den ene kommer fra siden vildkat.dk som de fleste af jer vist kender.
Knus fra os

Fra : Denise

Dato : 05-09-05 17:12

Birgit Jakobsen wrote:
> [...]
> nu vil jeg lige hilse på. Jeg er en meget lykkelig katte ejer. 2
> styks vidundere. Den ene kommer fra siden vildkat.dk som de fleste af

Hej
Velkommen til nyhedsgruppen. Hvis du vil vise os dine vidundere, så kan du
oprette dig på gruppens hjemmeside www.dk-fritid-dyr-kat.dk
hvor du kan uploade billeder.
Nu du har læst med længe ved du sikkert, det er et meget alsidigt katteforum
med mange rigtig kloge kattemennesker

--
Hilsen Denise

Fra : dpl

Dato : 05-09-05 20:13

Denise wrote:

> [...]
> hvor du kan uploade billeder.

> Nu du har læst med længe ved du sikkert, det er et meget alsidigt katteforum

Og en del af os andre, der bare ikke er rigtigt kloge, *grin*.
Velkommen til!

Hilsen Dorthe ( - opdrætteren der ikke nænner at sælge...)
http://www.sevastopol.dk/

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-09-05 21:17

In article <431C98A9.4070607@hotmail.com>, dpl <dplahrmann@hotmail.com>
wrote:

> Og en del af os andre, der bare ikke er rigtigt kloge, *grin*.
> Velkommen til!

*Sprutgrin*
Dorthe altså..
Også velkommen fra mig og siam-madammerne

--
Knus fra Ann R

Fra : Birgit Jakobsen

Dato : 05-09-05 21:51

Tak for jeres fine velkomst, og i kan tro at jeg gerne vil vise jer mine
vidundere. Jeg skal få kigget på det i morgen og se om jeg kan finde ud af
det. Den ene af mine katte hedder Milde, og hun var på din hjemmeside
Dorthe. hun var nr 8 eller 9 som du hjalp til et nyt hjem.
Rigtig god aften til jer alle.
Grin og knus herfra

Fra : dpl

Dato : 07-09-05 17:38

Hejsa
Nej hvor sjovt, at der sådan dukker "vildkat" katte op hist og pist *smil*.

De ser rigtigt søde ud begge to!
Hilsen Dorthe

Fra : Birgit Jakobsen

Dato : 07-09-05 18:39

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Nej hvor sjovt, at der sådan dukker "vildkat" katte op hist og pist
> *smil*.
>
> De ser rigtigt søde ud begge to!
> Hilsen Dorthe

Ja, er de ikke bare dejlige ??? Jeg må indrømme at jeg stadig jævnligt er
forbi vildkat.dk. Bare for at kigge, vi har ikke umiddelbart planer om at
udvide

Milde er fra din vildkat side ja. Men der skete faktisk en overtrædelse af
hendes kontrakt. Milde måtte ikke være blevet solgt uden opdrætters
skriftlige samtygge, og det var der ikke. Det kan du selvfølgelig ikke gøre
for, men måske du skulle nævne det på din side ? Jeg havde nær mistet hende
igen da det blev opdaget, men heldigvis lykkes det at beholde hende.

Fra : Gainsbourg

Dato : 06-09-05 03:33

Velkommen til

Med venlig hilsen