Min nye killing og hvordan det går
Fra : Allan

Dato : 04-09-05 09:44

Hej NG
Her er lige lidt update på mit liv med Rocke
Fuck det er en personlighed jeg har fået her i hjemmet
Som nogle måske kan huske, så mistede jeg min kat Boris, Så jeg måtte have
en ny som legekamarart til Kosmos.

Stakkels Kosmos:
Ok de er de beste venner og der bliver leget hele tiden. Men . Kosmos
trænger til at hvile lidt, eller være lidt i fred.

Det er første gang jeg har haft en kat der brokker sig over at man flytter
benet, Som han ligger op ad. He, han snakker , Eller skælder ud

Kan i høre hvem der bestemmer her?

Nå men jeg er begyndt med lidt træning, Ja åbne munden på ham, Og kæmning.
Jeg får problemer med den miver i fremtiden. kan jeg se, Nå der er nok ikke
andet at gøre end at fortsætte med træningen med at, Åbne munden og kæmning.

Jeg kan kun sige, Ja hvis i vil have en nem kat, Så køb ikke kat hvor jeg
har købt.
De avler på personlighed Og sætter de værste sammen for at få, Ja monstre
som Rocke.

Nej han er nu sød, Når han sover.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 20-09-05 15:24

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERN_com> wrote in

> Nej han er nu sød, Når han sover.

Hvilket altså ikke er så tit eller hvad

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Allan

Dato : 20-09-05 20:35

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> "Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERN_com> wrote in

> [...]

Det viser at træning kan flytte bjerge Eller Rocke har fundet ud af at
jeg har ret. Det virker
Det går rigtigt godt.

Øv nogle krøllede fax jeg har fået.Men det er sikkert sjovt når de bliver
skrevet ud
..
Ja jeg har valgt at have katte og jeg kan lide det

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 21-09-05 20:54

> Ja jeg har valgt at have katte og jeg kan lide det

Det kan jeg jo godt forstå. Selvom de kan være irriterende, så er
glæden ved dem så langt den største.
Jeg har de største kvaler med at skrive for Lante ligger på min ene arm
og hånd, selvom jeg ikke skriver 10-finersystem, så bruger jeg dog
begge hænder til at skrive med normalt

Jeg tror mine de første lærte at sove om natten fordi jeg lukkede dem
ud om dagen og aftenen, men insisterede på at de skulle være inde om
natten. Derfor fik de mad ca kl. 22, så var de mætte og trætte og sov
hele natten, så da jeg flyttede og de ikke kunne gå ud mere, så var
mønstret langt og de efterfølgende katte har så bare kpieret det