Links vedr. sibirisk skovkat
Fra : Svend Erik Nathan

Dato : 29-08-05 18:50

Er der nogen her i gruppen, der har adresser og links til folk og
katterier, der har sibiriske skovkatte. På private og "kommercielle"
er velkomne.

På forhånd tak for hjælpen.

Fra : Camilla Baird

Dato : 29-08-05 19:20

Svend Erik Nathan (slet UV9X8) wrote:

> Er der nogen her i gruppen, der har adresser og links til folk og
> katterier, der har sibiriske skovkatte. På private og "kommercielle"
> er velkomne.
>
> På forhånd tak for hjælpen.

Jeg har sendt links om Sibirisk kat og danske opdrættere af racen i
dk.marked.privat.dyr
Held og lykke med at finde en skøn Sibirer
mvh Camilla

Fra : Camilla Baird

Dato : 29-08-05 19:20

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 29-08-05 19:21

Hej

Der er kun 2 opdrættere af Sibiriske skovkatte herhjemme

http://www.katterimeldgaards-sibirisk.dk/

http://www.sevastopol.dk/

--
Marianne Hellemose
Skal du købe/sælge/omplacere kat, så læs her

www.katteansvar.dk

Mahatma Ghandi