kattemad/mad til katten :-)
Fra : Soliema

Dato : 26-08-05 16:25

Hejsa i gruppen..
Ja, jeg har jo den mest viunderlige hankat Speedy, som er 16 uger nu, men
jeg har et lille problem med ham, han er altædene
han har denne indstilling "alt hvad mor spiser, er godt!" men det bekymre
mig lidt, fordi hvad sker det, hvis Speedy får for meget alm mad ?!?
Han er overhovedet ikke tyk (endnu) men jeg vil gerne passe lidt på hans
vægt, da han jo helst ikke skal kun kunne trille til sidst...

Man kan tjekke ham ud her
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=1164&limit_start=0&limit_user=15

/Anne Mette

Fra : Denise

Dato : 26-08-05 17:02

Soliema wrote:
> [...]
> Han er overhovedet ikke tyk (endnu) men jeg vil gerne passe lidt på
> hans vægt, da han jo helst ikke skal kun kunne trille til sidst...

Nøj hvor er han ellers sød.
Jeg tror ikke du behøver spekulere på han bliver for tyk allerede nu, med
den alder skal det nok brænde af. Du skal nok mere tænke på at det han får
er godt. Jeg ville købe Hills eller IAMS killingemad - eller andre lødige
fodertyper, der findes flere. Hvis han får det som hovedmåltid så sker der
ikke noget hvis han får lidt af din mad som godbidder.

--
Hilsen Denise