Samson og Buster
Fra : Leyna

Dato : 26-08-05 15:27

Så skal der leges...
http://www.leyna.dk/samson-galleri/HPIM0831.AVI
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk
En forening for den brede del af befolkningen
Vi holder åbningsfest d. 3. september 2005
Skal du med?

Fra : Denise

Dato : 26-08-05 16:14

Leyna wrote:
> Så skal der leges...
> http://www.leyna.dk/samson-galleri/HPIM0831.AVI

He he, han er da lidt voldsom synes jeg. Men de hygger sig da kan jeg se

--
Hilsen Denise

Fra : Leyna

Dato : 26-08-05 19:01

On Fri, 26 Aug 2005 17:14:17 +0200, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk>
wrote:

>He he, han er da lidt voldsom synes jeg. Men de hygger sig da kan jeg se

Jeg synes han er meget voldsom og jeg var så bekymret for lille
Samson, men lille Samson blev bare ved med at lægge op til leg,
såeh...

Iøvrigt har Samson indtil nu kun haft hundene at lege med, fordi begge
katte hellere ville ud at rende hele dagen, og hundene er altså STORE,
men osse her hægter lille Samson sig bare fat i hovedet på dem og
bliver hængende. DET ser drabeligt ud! *G*

Og Samsons slevtillid fejler vist ikke noget. her til aften fik han et
lille stykke kød, som han tabte på gulvet. Så går man da bare ned og
spiser det selvom der står 2 store hunde (en på hver side) og kigger
på. Kommer de for tæt på så knurrer man bare ad dem. Jojo, ham er der
sørme krudt i - og hundene respekterede hans knurreri.