stop jens breht hansen
Fra : lena eg

Dato : 26-08-05 11:29

Hej!

Vi har tænkt os at gå i gang med nogle større demonstrationer, ”til ære”
for Dyrelægen Jens Breth Hansen.
Vi synes det er på tide, at den gamle, pengegriske dyremorder bliver
stoppet før flere dyr mister livet.

Derfor søger vi nu mennesker i Risskov (Århus), Kolding, Odense,
Horsens, Virum og Vejle område og omegn, til at få en demonstration i
gang ved alle hans kliniker, på samme dag.

Hvis du kunne være interesseret, kan du smide en mail til enten Lena
eller Anne. Så vil vi så godt vi kan, sætte folk sammen i de forskellige
byer, og informere omkring hvad dag det bliver.
Hvis der evt. er nogen der har køremulighed for andre, ville vi også
meget gerne have, at I siger til. Så kan det være vi kan smede jer
sammen med nogen andre, der ellers ikke har mulighed for at komme frem. J
Lige så kunne det være rart, hvis der var en fra hvert sted, der har
mulighed for at tage nogle billeder, og senere sende dem til Anne
(enna@galnet.dk) Så vil hun se om der er mulighed for, at få dem i avisen.

Vi mangler personer til:

Dyrlægehuset Fedet
Nordre Strandvej 175
8240 Risskov

Breths Dyreklinik
Fynsvej 66
6000 Kolding

Breths Dyreklinik
Nørregade 24
8700 Horsens

Breths Dyreklinik lavpris
Lidobygningen, Fredericiagade 88 C st.
7100 Vejle.

Dyrlægen læssøegade
Læssøegade 9
5000 Odense C

Dr. Løven’s Dyreklinik
Grønnevej 81
2830 Virum

skriv på vores mail

Anne: Enna@galnet.dk
Sissepigen@sol.dk
Lena: locotus@ofir.dk

Link: http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/

Fra : RC

Dato : 26-08-05 13:16

"lena eg" <locotusKATTE@BAKKEofir.dk> skrev i en meddelelse

> Derfor søger vi nu mennesker i Risskov (Århus), Kolding, Odense,
> Horsens, Virum og Vejle område og omegn, til at få en demonstration i
> gang ved alle hans kliniker, på samme dag.

Mon ikke Marianne er at finde et af stederne....om hun så skal hoppe på
tungen hele vejen.....*LOL*

/ Anya....(som er født uden humor ) & Oscar ( som er i topform ).

Fra : lena eg

Dato : 26-08-05 13:42

> RC skrev:

> Mon ikke Marianne er at finde et af stederne....om hun så skal hoppe på
> tungen hele vejen.....*LOL*
>
> / Anya....(som er født uden humor ) & Oscar ( som er i topform ).

hej
er ret ny så ved ik helt hvem hun er

Med venlig hilsen
lena eg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 26-08-05 15:41

> hej
> er ret ny så ved ik helt hvem hun er
>

> Med venlig hilsen
> lena eg

Marianne Hellemose er helten over alle helte, og foregangskvinden i kampen
mod JBH. Og så hut jeg hvisker er hun oxo een af dem der tog initiativ til
http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/

VH Pernille

Fra : Denise

Dato : 26-08-05 16:16

Pernille Lauridsen wrote:

> Marianne Hellemose er helten over alle helte, og foregangskvinden i
> kampen mod JBH. Og så hut jeg hvisker er hun oxo een af dem der tog
> [...]

Der kom du lige først, og er helt enig.

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-08-05 16:56

Hej Denise, Pernille og Anya

I skal passe på med den ros, jeg ender med at få storhedsvanvid

Men ja, JBH er en af mine ynglings-aversioner og jeg så ham gerne bag
tremmer, hellere igår end idag,
måske med en "god veninde" til at holde ham med selskab )
--
Marianne Hellemose
Skal du købe/sælge/omplacere kat, så læs her

www.katteansvar.dk

Mahatma Ghandi

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 26-08-05 17:14

Marianne Hellemose wrote:

> Men ja, JBH er en af mine yndlings-aversioner og jeg så ham gerne bag
> tremmer, hellere igår end idag,
> måske med en "god veninde" til at holde ham med selskab )

Dvs. en tiger/løve/andet stort dyr i kattefamilien? :D

Fra : Katja Andersen

Dato : 26-08-05 18:29

"Jens C. Hansen" <dsl.175519@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> Dvs. en tiger/løve/andet stort dyr i kattefamilien? :D

Mon ikke den veninde kunne hedde Charlotte, sasha, sillemis eller noget i
den stil.

Hilsen Katja

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 27-08-05 09:20

Katja Andersen wrote:
> "Jens C. Hansen" <dsl.175519@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> Mon ikke den veninde kunne hedde Charlotte, sasha, sillemis eller noget i
> den stil.

Ej, så yngler de måske, og det er jo ikke just den slags vi har brug
for flere af 8/

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 26-08-05 18:33

Jens skrev
<Dvs. en tiger/løve/andet stort dyr i kattefamilien? :D >

Næh det ville da tangere dyremishandling at lade sådan en æde ham alle
katte, også de store bør have kvalitetsfoder, Jeg tænkte på en
"katte-fabriks-ejer"

Fra : lena eg

Dato : 27-08-05 08:11

> [...]
> www.kattehandel.dk
>
> www.katteansvar.dk
>

> can be judged by how its animals are treated

men til helle og jer andre i er meget velkommen til at deltage bare
skriv jeres mail til os og hvor i bor og hvor i skal hen

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 27-08-05 08:24

Lena skrev
>i er meget velkommen til at deltage bare skriv jeres mail til os og hvor i
>bor og hvor i skal hen >

Jeg har tilmeldt mig og håber at rigtig mange vil gøre det en god sag
er altid værd at kæmpe for

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 27-08-05 08:44

Jeg vil videresende jeres mail til nogle af de andre lister/fora jeg er på,
det er jo ikke kun en "katte-sag"

Fra : lena eg

Dato : 27-08-05 18:07

det lyder godt tak for det