UPDATE: Hund/kat tilvænning
Fra : Nana

Dato : 22-08-05 21:32

Nu er det helt forfærdeligt. Baby, min mindste hund er hundeangst og har
lige tisset af skræk. Fisto har revet hende i ansigtet, så det bløder. Hun
er i forvejen så sart og kan ikke klare så meget. Det går simpelthen ikke.
For dælen hvor jeg hader mig selv for at skulle gøre det. Men Fisto skal
finde et nyt hjem, inden jeg bliver mere forelsket i ham. Jeg kan ikke
udsætte Baby for at være så bange hele tiden. Hun har det af helvedes til.
Jeg forstår at det kan tage en lang tilvænningsperiode, men den periode tror
jeg ikke Baby kan klare.
Det er bare så hæsligt...

Mvh. Nana (som har det som lort, hvis hjerte bløder)