katteinternat i sorø?
Fra : taina

Dato : 22-08-05 19:35

Er der nogen, der ved om der ligger et katteinternat i Sorø? Og hvor meget
det koster at aflevere en kat der?

På forhånd tak fra tina

Fra : myggen

Dato : 22-08-05 20:06

"taina" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der ved om der ligger et katteinternat i Sorø? Og hvor meget
> det koster at aflevere en kat der?
>
> På forhånd tak fra tina

jeg har ikke lige umiddelbart kunne finde et i sorø... men på nedenstående
link, er der en liste over internater i DK, samt videre link til de der
hører under dyrenes beskyttelse..

Måske det kan hjælpe dig..

http://www.aktiv.animail.dk/custom.html

Fra : taina

Dato : 23-08-05 10:06

"myggen" <trine@pixiemachine.com> skrev i en meddelelse news:430a2225

> [...]
> link, er der en liste over internater i DK, samt videre link til de der

Tak, men det hjælper ikke. Jeg har også fundet en liste på dyrenes
beskyttelses hjemmeside - men geografien "overthere" er sort land for mig

Hvor er det det, der er tættest på så?

mvh. tina

Fra : myggen

Dato : 23-08-05 12:21

> Tak, men det hjælper ikke. Jeg har også fundet en liste på dyrenes
> beskyttelses hjemmeside - men geografien "overthere" er sort land for mig

jeg er lige så "lost" med hensyn geografien derovre..

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-08-05 12:41

Tina skrev
<Tak, men det hjælper ikke. Jeg har også fundet en liste på dyrenes
beskyttelses hjemmeside - men geografien "overthere" er sort land for mig >

Fra Sorø til Roskilde er der ca 48 km, fra Sorø til Næstved er der ca 29 km,
så internatet i Næstved er det nærmeste

--
Marianne Hellemose
Skal du købe/sælge/omplacere kat, så læs her

www.katteansvar.dk

Mahatma Ghandi

Fra : Tina

Dato : 22-08-05 20:38

taina wrote:
> Er der nogen, der ved om der ligger et katteinternat i Sorø? Og hvor
> meget det koster at aflevere en kat der?
>
> På forhånd tak fra tina

Der er ikke noget i Sorø

Mvh
Tina

--
DK Heart & Soul
Skovkatte- og exotic-killinger til salg.

Fra : taina

Dato : 23-08-05 10:07

"Tina" <@> skrev i en meddelelse

> Der er ikke noget i Sorø

Ved du hvor det nærmeste er så?

mvh. tina

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 23-08-05 21:43

> Ved du hvor det nærmeste er så?
>
> mvh. tina

Hej Tina

Kattens Værn har i samarbejde med Slagelse Dyrehospital åbnet en
afdeling. Slagelse ligger ca. 15 km. fra Sorø.

Link: http://www.slagelsedyrehospital.dk/kvslagelse.htm

Med venlig hilsen
Marianne Juul Pedersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : taina

Dato : 25-08-05 20:26

"taina" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der ved om der ligger et katteinternat i Sorø? Og hvor meget
> det koster at aflevere en kat der?
>
> På forhånd tak fra tina

Tak for hjælpen til jer alle

mvh. tina