En mis til i huset :-)
Fra : Søren LH

Dato : 21-08-05 10:06

Hej alle,

Mange har opfordret mig til at finde en mis til, som legekammerat til
Silver. Det er nu sket, og hankillingen Pushkin er flyttet ind i huset.
Foreløbig er de stadig i en fase, hvor de er ved at vænne sig til hinandens
tilstedeværelse, men de gør gode fremskridt .

Se fotos her:
Pushkin: http://www.lemanszone.dk/pushkin/index.htm
Silver: http://www.lemanszone.dk/silver/index.htm

Hilsen
Søren

Fra : jytte B

Dato : 21-08-05 12:02

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Foreløbig er de stadig i en fase, hvor de er ved at vænne sig til
> hinandens tilstedeværelse, men de gør gode fremskridt .

Hej Søren.

Tillykke med din nye misling, han ser dejlig ud. Men pas på katte er
vanedannende også for hundefolk.

Hilsen
Jytte

Fra : Søren LH

Dato : 22-08-05 22:40

Fra : Søren LH

Dato : 22-08-05 22:52

> Hej Søren.
>
> Tillykke med din nye misling, han ser dejlig ud. Men pas på katte er
> vanedannende også for hundefolk.
>
> Hilsen
> Jytte

Hej Jytte,

Tak,
Ja, jeg er allerede svært addicted

Hilsen
Søren

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 21-08-05 13:43

> [...]
> Foreløbig er de stadig i en fase, hvor de er ved at vænne sig til hinandens
> tilstedeværelse, men de gør gode fremskridt .

Tillykke med den lille ny
De er bare søde begge to. Nu bliver der (endnu mere) liv og glade dage i
huset. Jeg tror ikke, at du vil fortryde det

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Søren LH

Dato : 22-08-05 22:52

> [...]
> De er bare søde begge to. Nu bliver der (endnu mere) liv og glade dage i
> huset. Jeg tror ikke, at du vil fortryde det

Tak,
Ja, det eneste jeg har fortrudt er at jeg ikke fik kat noget
tidligere.......

Hilsen
Søren

Fra : maz

Dato : 21-08-05 16:39

Søren LH wrote:
> [...]
> huset. Foreløbig er de stadig i en fase, hvor de er ved at vænne sig
> til hinandens tilstedeværelse, men de gør gode fremskridt .

Dejlige billeder :)
Tillykke med dem begge, de er meget smukke begge to. Det bliver I alle glade
for i længden :)
/M

Fra : Søren LH

Dato : 22-08-05 22:52

> Dejlige billeder :)
> Tillykke med dem begge, de er meget smukke begge to. Det bliver I alle
> glade for i længden :)
> /M

Tak,
Ja, i mine egne øjne er de selvfølgelig verdens smukkeste
Hilsen
Søren

Fra : fam. Ager

Dato : 21-08-05 19:50

> [...]
> Foreløbig er de stadig i en fase, hvor de er ved at vænne sig til
> hinandens tilstedeværelse, men de gør gode fremskridt .

hæ-hæ...ja selv om man er indfødt hundemenneske, så falder man nu alligevel
for kræene!...
hvad siger hunden til dem, eller var det 2 i havde?
det er flotte aftegninger at pushkin har!, silver er nu også lækker!.
tillykke med forøgelsen, fornøjelsen ved 2 vil du hurtigt kunne se!.
mvh. marie

Fra : Søren LH

Dato : 22-08-05 22:52

> [...]
> det er flotte aftegninger at pushkin har!, silver er nu også lækker!.
> tillykke med forøgelsen, fornøjelsen ved 2 vil du hurtigt kunne se!.

Tak,
Vi har nu slet ingen hund for tiden, men der flytter en hvalp ind om 2½ uge
. Men så bliver det også spændende at se hvordan de finder ud af det
sammen.
Pushkin er en gårdkilling, så han er vant til hunde, og hundehvalpen er vant
til katte, det er kun Silver der kun kender hunde på afstand.
Hilsen
Søren