Gravid hunkat og ernæring?
Fra : Nina Søgaard

Dato : 21-08-05 09:51

Hej alle sammen.

Min dejlige Chili er gravid og skal føde medio September.
Jeg ville gerne give hende noget ekstra at stå imod med, som både er
nærende for hende og killingerne, da hun er en spinkel kat; især for
racen (mco). Der er altid hills kitten og RC Maine coon foder stående
fremme. Jeg købte for ½ års tid siden nogle Hills a/d dåser for at få
hende lidt op i vægt og give hende ekstra ballast, men hun ville hverken
eje eller have det.
Igår prøvede jeg så at give hende en lille smagsprøve på det, og hun åd

Er der nogen af jer som ved om hun gerne må få lidt af det om aftenen
som supplement til tørfoderet?

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar
www.gentlespirit.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 21-08-05 10:09

Nina Søgaard wrote:

> [...]
> Igår prøvede jeg så at give hende en lille smagsprøve på det, og hun åd
>
> Er der nogen af jer som ved om hun gerne må få lidt af det om aftenen

Hun må gerne få a/d som supplement.

Du kan også prøve med daggamle kyllinger.

mvh Camilla

Fra : Nina Søgaard

Dato : 21-08-05 16:54

> Camilla Baird skrev:
> This is a multi-part message in MIME format.
> --------------030707030201050902060304

> Hun må gerne få a/d som supplement.
>
> Du kan også prøve med daggamle kyllinger.
>
> mvh Camilla
>

> --------------030707030201050902060304
> filename=
>
> begin:vcard
> fn:Camilla Baird
> n:Baird;Camilla
> org:Primprau\'s Korats
> adr:;;Kokkedal Stationsvej 8;Kokkedal;;DK-2980;Denmark
> [...]

Tak for svaret Camilla
Det vil jeg så give hende indimellem.