Mider i skraldespanden..
Fra : Angina

Dato : 20-08-05 19:15

Hej i gruppen!

Mit problem er muligvis ikke katte-relateret, det vil vise sig...
For en uge siden blev vores familie forøget med 2 medlemmer, 2 hankatte. Når
de har hømmet i kassen, så tager jeg hømmen i en affaldspose, slår knude for
den og så i skraldespanden.
Her til aften skulle jeg ud med en pose, og skraldespanden er fuldstændig
levende med hundredevis (tusindvis!!) af mider!!! Hvilket vi aldrig har
oplevet før.
Har I andre lignende problem??
Varmen og lugten tiltrækker en del spyfluer, det skal nævnes at vi bor
landligt, skraldespanden står i solen hele dagen og er hjemsøgt af mange
spyfluer..
Vi tænkte, om kattene kan have orm, men jeg mener bare ikke at de ser sådan
ud, plus at jeg slår knude for posen med hømmer...

Fra : tina

Dato : 21-08-05 10:15

"Angina" <junk1234@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan
> ud, plus at jeg slår knude for posen med hømmer...

Jeg tror bare det er varmen og spy fluerne, og ikke at det har noget med
hømmerne at gøre.

Vores skraldespand er totalt levende også. Vi er såååå heldige at bo i en
kommune der kun tømmer skraldespande hver 2 uge, og jeg siger dig at på 14
dagen er det direkte sundhedsskadeligt blot at gå forbi skraldespandende i
byen. De er også levende, men det er ikke kun vores men stort set hele
byens.

Noget forbandet svinerri at kommunerne overhovedet må nøjes med at tømme
hver 14 dag.

MVH Tina

Fra : Angina

Dato : 21-08-05 12:29

"tina" <ukendt@ukendt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> byens.
>
> Noget forbandet svinerri at kommunerne overhovedet må nøjes med at tømme

Vi bor også i en kommune, hvor der kun tømmes hver 14. dag!!
Nabokommunen tømmer hver uge i sommerperioden, den kommune kommer vi sammen
med til sammenlægningen, så jeg håber den ordning smitter af herude

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 21-08-05 17:18

> Vi bor også i en kommune, hvor der kun tømmes hver 14. dag!!
> Nabokommunen tømmer hver uge i sommerperioden, den kommune kommer vi sammen
> med til sammenlægningen, så jeg håber den ordning smitter af herude

Bare et lille pip herfra... Man kan jo altså betale sig fra at få tømt
sin skraldespand oftere... (i de fleste kommuner ihvertfald)

Med venlig hilsen
Annemette Engell Hansen - som heldigvis bor i en kommune hvor der bliver
tømt hver uge :)