Kattekilling_ weee! :-)
Fra : Nana

Dato : 17-08-05 18:21

Hej gruppe...

Så er vores kat ankommet til Rødovre. Vi hentede ham i Herfølge, så det var
en lang køretur, som han dog klarede med bravour. Han gned sig bare op af
mine tykke pølsefingre, som jeg stak ind mellem gitteret. Han er vist en
MEGET kælen kat.
Lige nu befinder han sig i soveværelset. Koncept kattebakke er forstået, og
han har også spist og drukket lidt. Og så har han opdaget akvaterrariet der
står på gulvet. Han er virkelig glad for fisk. Rigtig godt
kattefjernsyn, tror jeg. Da han havde været der i en time, tog vi ham op
i sengen, hvor han så faldt i søvn i min kærestes arme, dybt spindende. Han
er bare så glad og kælen, slet ikke bange, bare nysgerrig og hyggelig. Vi er
bare så forelskede...
Han har fået det skønne navn Mephisto, fordi han er en rigtig lille
heksekat, sort som natten som han jo er. (Nogen kan måske huske Jul i den
gamle trædemølle, hvor manden febrilsk råber: Sådan en MEPHISTOpølse) LOL
Han er perfekt...
I morgen får han lov til at møde vufferne for første gang. Jeg håber det går
godt. Håber ikke at kræet kradser dem alt for meget. Hundene elsker katte,
så fra deres side intet problem.
Uuuh... Findes der noget skønnere end kattekillinger? (og
hundehvalpe?)

Mvh. Nana (Indehaver af Rødovre minizoo)

Fra : Nana

Dato : 17-08-05 21:05

Hej igen...

Jeg smider lige et billede i binaer af vidunderet. UUh, min første helt egen
misser

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 17-08-05 21:26

"Nana" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message
> Hej igen...
>
> Jeg smider lige et billede i binaer af vidunderet. UUh, min første helt
egen
> misser

Davs der, og tillykke med den bette ny.
Desværre kan jeg ikke se nogen billeder af Mepher i dk.binaer, har du
mulighed for at lægge et billede op på gruppens hjemmeside?
Jeg er da nysgerrig.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Nana

Dato : 17-08-05 22:13

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Desværre kan jeg ikke se nogen billeder af Mepher i dk.binaer, har du
> mulighed for at lægge et billede op på gruppens hjemmeside?

Hejsa...

Øvs, ingen binaer til dig. Men hvad er det for en hjemmeside? Jeg lægger
gerne billeder op af mittekatten, hvis du linke rmig. UUh, har lige
været inde og nusse hans bløde mave.

Fra : Jakob

Dato : 17-08-05 22:25

In article <4303a635$0$22505$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, dodo20038
@tiscali.dk says...

> Øvs, ingen binaer til dig. Men hvad er det for en hjemmeside? Jeg lægger
> gerne billeder op af mittekatten, hvis du linke rmig

OK lidt flabet men jeg har lige smidt dem på min hjemmeside så er det da
lidt nemmere for dem der ikke har binæer, skal nok slette dem om et par
dage :0)

http://www.bionaut.dk/gallery/index.php?list=5

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Eva Schmidt

Dato : 17-08-05 22:33

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> OK lidt flabet men jeg har lige smidt dem på min hjemmeside så er det da
> lidt nemmere for dem der ikke har binæer, skal nok slette dem om et par

Til Jakob
Mange tak for hjælpen Jakob, jeg kan nemlig ikke se binaer!

Til Nana
Hvor er det en dejlig lille killing, stort tillykke med ham Nana.
Er det ikke dig, der har chihuahua?er ??

mvh Eva

Fra : Nana

Dato : 18-08-05 23:25

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Til Nana
> Hvor er det en dejlig lille killing, stort tillykke med ham Nana.
> Er det ikke dig, der har chihuahua?er ??

Jaaah, han er så fin. Jow, det er mig med tæppetisserne. de har lige
mødtes rigtigt for første gang i dag. Og det gik godt, kun eet lille lysløst
hvæs, ellers ingenting. Til gengæld kan katten lide hundekiks.

Fra : Nana

Dato : 18-08-05 23:24

> [...]
>
> OK lidt flabet men jeg har lige smidt dem på min hjemmeside så er det da
> lidt nemmere for dem der ikke har binæer, skal nok slette dem om et par

Vær du bare flabet. Han er lækker nok til at dele. LOL

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 18-08-05 16:26

"Jakob" <no@mail.com> wrote in message
> [...]
>
> OK lidt flabet men jeg har lige smidt dem på min hjemmeside så er det da
> lidt nemmere for dem der ikke har binæer, skal nok slette dem om et par

Hej Jacob.
Genialt, takker.

Æj en skøn lille sort missemand, han skal nok blive laber når han bliver
stor!
En rigtig sort ballademager-in-spe, kæft han er nuser!
Tillykke med ham.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jakob

Dato : 19-08-05 13:10

In article <EO1Ne.233$L12.210@news.get2net.dk>,
aragornDK@gmailTIGERDYR.com says...

> "Jakob" <no@mail.com> wrote in message

> lægger

> Hej Jacob.
> Genialt, takker.

Det var så lidt :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 19-08-05 13:12

In article <EO1Ne.233$L12.210@news.get2net.dk>,
> [...]

Der er da også et billede af min ;0)

http://www.bionaut.dk/gallery/index.php?id=56

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 19-08-05 15:40

"Jakob" <no@mail.com> wrote in message
-klip-

> Der er da også et billede af min ;0)
>
> http://www.bionaut.dk/gallery/index.php?id=56
>
> --
> Venlig hilsen
>
> Jakob

Ad! En Kat! *skrupgrine.wav*

Aj det er en flot misling du har der, og et godt billede.

Venlig hilsen

Aragorn_DK - i pjattehumør.

--
=================
www.welles.dk

Fra : Nana

Dato : 19-08-05 16:12

> [...]
> stor!
> En rigtig sort ballademager-in-spe, kæft han er nuser!

Jah, han er dybt lækker. Meget meget sød, selvom han pissede i sengen
igår. LOL Min kæreste kom til at forskrkke ham med en pude. LOL

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 18-08-05 00:33

Nana skrev i en meddelelse...

> Men hvad er det for en hjemmeside? Jeg lægger
> gerne billeder op af mittekatten, hvis du linke rmig.

www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Der kan du lave en profil for dig selv og Mephisto og fylde hans fotoalbum
med lækre savle-klare billeder. For lækker - det er han

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Nana

Dato : 18-08-05 23:26

"Tina Susanne Johansson" <dur@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der kan du lave en profil for dig selv og Mephisto og fylde hans fotoalbum
> med lækre savle-klare billeder. For lækker - det er han

Det kigger jeg da lige på med det vuns. Som en mis. LOL

Fra : Linnea og Kalle

Dato : 17-08-05 21:33

Hvor er han bare dejlig...
Og klar til at få kærlighed!

Tillykke med ham.
Linnea

Fra : Nana

Dato : 17-08-05 22:14

"Linnea og Kalle" <kalinnea@brev.danmark> skrev i en meddelelse
> Hvor er han bare dejlig...
> Og klar til at få kærlighed!
>
> Tillykke med ham.
> Linnea

Jaah, han er så sød. Jeg var lige inde og kigge til ham. Han ligger bare og
sover, og spinder så snart jeg kigger på ham. Så jeg puffede lige næsen ned
i hans bløde pels. Skønne mis. bliver jo helt blød. LOL