Hjælp Os!
Fra : Mikael

Dato : 16-08-05 21:31

Hej,
vi har lige fundet en lille forsulten missekat i vejkanten hos mine
svigerforældre.
Han er en lille rød kælen mis, men desværre kan jeg ikke beholde ham!
Nogen der mangler en killing der er blevet taget alt for tidligt fra sin
mor?
Jeg vil skyde på han er omkrig de 5 uger...
Hvordan kommer jeg lige af med ham på en "ordentlig" måde?
Jeg har søgt på dyrenes beskyttelse, men det koster altså min. 250 kr af
afleverer ham der, og de har RIGTIGT mange katte i forvejen...
Hvad koster det hos Ingers Kattehjem? Jeg vil meget gerne beholde ham, men
vi har en på 9 uger i forvejen, og to hunde, og manden siger nej.
Det kan jo også gå hen og blive for meget...
Jeg håber virkelig der er en der kan hjælpe mig, for jo længere ham bliver
her, jo mere glad bliver jeg for ham!

Venlig hilsen Winnie

Fra : maz

Dato : 16-08-05 21:56

Mikael wrote:
> [...]
> sin mor?
> Jeg vil skyde på han er omkrig de 5 uger...
En killing på 5 uger kan ikke undvære sin mor

> Hvordan kommer jeg lige af med ham på en "ordentlig" måde?
> Jeg har søgt på dyrenes beskyttelse, men det koster altså min. 250 kr
> af afleverer ham der, og de har RIGTIGT mange katte i forvejen...
Muligvis, men det er pengene værd for at redde den lille killing. Den har
brug akut for en surrogat-mor, helst i dag. Dem er der desværre en del af på
internaterne nu.

> Hvad koster det hos Ingers Kattehjem? Jeg vil meget gerne beholde
> ham, men vi har en på 9 uger i forvejen, og to hunde, og manden siger
> nej. Det kan jo også gå hen og blive for meget...
Ring til dem i morgen. Tlf-tiderne varierer:
http://www.inges-kattehjem.dk/default.asp?Menu=Afdelinger /
Åbningstider&MenuNr=100000

/M