Bliver man klog af skade?
Fra : Line (aslyne)

Dato : 08-08-05 23:35

Hej.. efter at vi købte killingerne har jeg været meget på nettet og på
biblioteket for at gøre mit for at drengene skal få det godt. Men det
går da op for mig at jeg var meget naiv, da jeg bare gik på Gul og
Gratis og fandt en familie som havde 8 killinger til salg. "50kr, og
katten er din."
Vi kom ud til et hus, hvor kattene løb rundt omkring. Der var god plads,
og jeg synes det så ud som at de havde et godt sammenhold. Kattene var
ikke bange for at komme hen til os.

Han havde flere hold killinger, og de to vi købte var fra hver sin mor.
Jeg fik ikke spurgt om hvornår de var født, hvad de fik at spise, deres
temperament eller så meget andet.

Men da jeg spurgte til vaccination, orm og neutralisering forklarede han
at det var ALT for dyrt.. Jeg bliver da lidt bekymret over om vores to
drenge kan have taget skade af at komme hjemmefra nogle uger for
tidligt, og at de ikke har været ved dyrlæge før. Vi har en aftale på
torsdag..

Men helt ærligt, hvis jeg var kommet ud til en "farm" hvor kattene var i
små bure, og så sølle ud, så VILLE jeg have valgt sælger fra.
Måske jeg bare var heldig, og misserne med. Nu har de hvertfald et godt
sted at bo, med masser af legetøj, kærlighed og god mad.

Knuz Line (aslyne)
- Tøm kattebakken ved privat svar