Lækre klatremiljøer
Fra : Ida

Dato : 08-08-05 09:25

Hej alle

Jeg var på udstilling i Dragør i går og her var et tysk firma med, der
solgte alt i klatremiljøer og de lækreste puder, kurve og putteting i fed
frotté kvalitet .. rørende billigt og pænt at se på.
Deres klatremiljøer udmærker sig i kvalitet ved at stammerne er af træ hele
vejen igennem og meget brede. Det er de mest stabile jeg endnu er faldet
over. Der er brugt sisalreb, der er meget mere holdbart end sisaltæppe, som
fx Kattens No 1 benytter.
Hængekøjerne er en, for mig, helt ny slags og så store, at der snildt er
plads til en maine coon af god størrelse.

Hvor jeg dog ærger mig over, at jeg ikke købte et miljø med hjem :-|

Her er i hvert tilfælde linket http://www.petfun.de/

Jeg vil kontakte dem og høre, hvornår de igen har en stand med på en dansk
udstilling og da vil jeg huske at have en pæn portion af kattenes lommepenge
med - jeg er bare nødt til at eje en gulv til loft model med hængekøjer ;-p

Ida
--

www.maine-coons.dk
Nu med killinger

Fra : Mikkel Wangsgaard

Dato : 08-08-05 10:55

wauw gid jeg lige havde penge til det :D
Findes der nogle danske forhandlere på nettet? har søgt lidt på det, men
fandt ikke noget i stil med petfun

Med venlig hilsen
Mikkel Wangsgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ida

Dato : 09-08-05 01:25

--

"Mikkel Wangsgaard" <borrowbeerKATTE@BAKKEborrowbeer.dk> skrev i en
meddelelse news:42f72bf683368@nerdgirl.dk...
> wauw gid jeg lige havde penge til det :D
> Findes der nogle danske forhandlere på nettet? har søgt lidt på det, men
> [...]

Nej, jeg har ingen danske forhandlere set, men jeg har just fået svar fra
dem selv og de kommer til danske udstillinger:
"Aarhus the 4th of september, the 24th of september in Nyboking falster and
the 6th of november near by Copenhagen"

De bygger gerne et miljø lige som du ønsker det og tager det så med på den
udstilling der passer dig bedst.
Jeg er allerede begyndt at tegne min helt egen model, for det er en 'må
have'

Kattens No1 ryger ud og ind kommer en tysk model med 4 hængekøjer..mindst

Ida

www.maine-coons.dk
Nu med killinger

Fra : DK-Pisik Katteri

Dato : 09-08-05 11:28

jeg kan ihvertfald ikke anbefale http://www.likita.suite.dk/ om de så har
NOK så gode klatretræer men deres politik jf hunde/hvalpehandel er nok til
at holde mig på laaaaaaang afstand.

venlig hilsen
Inger Kaya
DK-Pisik