Kulsort maine-coon? Findes de??
Fra : Kong Kent

Dato : 07-08-05 13:42

Hej dk.fritid.dyr.kat

Jeg havde for et par år siden et par Maine-Coon katte, men da min
daværende kæreste og jeg flyttede fra hinanden fik hun dem.

Nu er jeg dog igen gået hen og blevet sulten!

Og jeg vil enormt gerne have en stor, sort hankat! Og den skal være HELT
sort. Hvor i alverden skal jeg finde en sådan? Og kan de overhovedet
opdrives i DK for almindelige penge?

mvh

Kent.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 07-08-05 14:04

Kong Kent skrev i en meddelelse...

> Og jeg vil enormt gerne have en stor, sort hankat! Og den skal være HELT
> sort. Hvor i alverden skal jeg finde en sådan? Og kan de overhovedet
> opdrives i DK for almindelige penge?

Det burde være en opgave der var Brita værdig: www.kamikaze-coon.dk

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 07-08-05 14:14

Hej
Prøv Maine Coon klubbens killingeliste:
http://www.mainecoonklubben.dk/killing.asp
eller en af de 4 hovedklubbers killingelister.
Hilsen Vibeke
Battlefields siamesere

Fra : Lau

Dato : 09-08-05 19:03

http://www.tornbjerg.dk/links.php

Her er links til 8-9 steder med Maine Coons

Held og lykke med de bindegale dyr!!
(har selv 2 stk.)

--
Lau