regnorm
Fra : Kelly Anne Keenan

Dato : 30-07-05 09:10

Hej,

Jeg har haft katte i mindre end et år, så der er endnu nogle ting som
forekommer mig lidt...mærkeligt. Min kat Sophie er begyndt at fange
regnorm og bringer dem ind i lejligheden. Hun miaver hver gang for at
fortælle mig at hun har fanget endnu en...hun er aldrig kommet ind med
mus eller andre dyr, kun regnorm. Men hun leger ikke med dem og hun
spiser dem ikke. Må jeg godt kaste dem ud igen, eller bliver hun
traumatiseret af min manglende begeistring?

Med venlig hilsen
Kelly Anne Keenan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : JytteJ

Dato : 31-07-05 21:35

"Kelly Anne Keenan" <kellyKATTE@BAKKEstranger.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spiser dem ikke. Må jeg godt kaste dem ud igen, eller bliver hun
> traumatiseret af min manglende begeistring?

Jeg synes du skal rose hende og skynde dig at kaste ormen ud igen, når hun
ikke gider lege med dem tror jeg ikke det betyder så meget.
Katte er jo en slags rovdyr og jægere, så hvad de kommer slæbende med, må
man tage i stiv arm. Tag evt. et par handsker på hvis du synes der er
ulækkert.

VH.
JytteJ