Og hvem var det der sagde at katte ikke va~
Fra : Allan

Dato : 29-07-05 19:23

Hej NG.
Nu har flere gange læst og hørt, at katte ikke er flokdyr.
Og har det bedst alene, Jeg har også hørt at de ikke kan savne en anden kat.
Sådan er det ikke med min Kosmos.
Jeg fik aflivet Boris her tirsdag nat, Og herefter er Kosmos begyndt at
ændre vaner.

Jeg ved jo godt at han kan mærke på mig at jeg er lidt trist,
Og skal opmuntres, Men det er nu ikke det.

Der hvor der var lege sammen tid med Boris, Der render han rundt i huset og
miaver. Så giver han op og lægger sig ind i sin hemelige hule, Den som Boris
ikke fandt. Dvs, Hen af en reol og op og bagom bøgerne og der er den

Og der bliver han liggende til jeg kommer og forstyrrer ham.

Så jeg er ret så sikker på at det ikke kun er mig der savner Boris.

Ellers opfører Kosmos sig normalt. Vækning med våde poter kl530. osv

Jeg kommer nok til at lede efter en kat til Kosmos.
Ja Kosmos var Boris kat.
Og Boris var Luffes kat.
Og Luffe var Fluffys kat.

Mvh Allan

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-07-05 19:54

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ellers opfører Kosmos sig normalt. Vækning med våde poter kl530. osv
>
> Jeg kommer nok til at lede efter en kat til Kosmos.

Hej Allan

Jeg er sikker på, at det er en rigtig god idé med en kammerat til Kosmos,
der er ingen tvivl om, at han også savner Boris.
Held og lykke med at finde Kosmos nye kat.

mvh Eva

Fra : Allan

Dato : 29-07-05 20:20

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der er ingen tvivl om, at han også savner Boris.
> Held og lykke med at finde Kosmos nye kat.

Ja jeg tror at jo hurtigerer jeg finder en ny miver til Kosmos, Jo
hurtigerer glemmer vi tabet:
¨
Men det er ´jo ikke nemt når jeg kun vil have en Main coon.kat.

Der er ikke de store valgmugligheder når det skal være her og nu.

Og det skal være en sund og rask kat denne gang, fra et sundt og respekteret
katteri.

Det var det også sidste gang med Kosmos.

Mine 3 første Coons kom fra et sted der er blevet lukket af deverse
foreninger.
Så de fortsatte med at lave kælekatte.
Man skal åbenbart sætte sig ind i en masse før man køber kat

Og hvis der er nogen der kender nogen så skriv gerne privat.
Jeg har vist en mail adrs på dk.fritid.dyr.kat som Allan Gleie

Mvh Allan

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-07-05 21:06

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Men det er ´jo ikke nemt når jeg kun vil have en Main coon.kat.
>
> Der er ikke de store valgmugligheder når det skal være her og nu.

Prøv at kigge her:

www.vildkat.dk

mvh Eva

Fra : Allan

Dato : 29-07-05 21:16

> Prøv at kigge her:
>
> www.vildkat.dk
>

> mvh Eva

Jeg har kigget og snakket

Der er en lille ny jeg måske tager hjem. Men jeg er bange for at det bliver
endnu en mini Coon.
Så derfor spørger jeg om nogen der kender lidt til , osv
Og jeg glemte at skrive at det er en han jeg leder efter

Mvh Allan

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-07-05 22:24

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse

http://dekatten.dk/vb/showthread.php?t=99

http://dekatten.dk/vb/showthread.php?t=189

http://dekatten.dk/vb/showthread.php?t=207

Hej igen Allan

Kig på disse her - er de ikke bare skønne??

mvh Eva

Fra : Allan

Dato : 29-07-05 22:33

> [...]
>
> http://dekatten.dk/vb/showthread.php?t=207
>
> Hej igen Allan
>
> Kig på disse her - er de ikke bare skønne??

Uha de er søde jeg må nok ind på dekatten og kigge lidt
Men igen, Jeg vil også gerne vide lidt om avleren:

Mvh Allan

Fra : Tina

Dato : 30-07-05 05:42

--
Tina

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Uha de er søde jeg må nok ind på dekatten og kigge lidt
> Men igen, Jeg vil også gerne vide lidt om avleren:
>
> Mvh Allan

Hej Allan

Beklager tabet af Boris !!!

Kan du ikke bruge Norsk Skovkat ? det er da næsten det samme som MCO
Har to hanner (og en hun) på ca. 4 mdr. til salg som kælekatte.

Mvh

Tina

--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.

Fra : Allan

Dato : 30-07-05 07:57

"Tina" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
> DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
> Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.
> Skovkatte- og exotic-killinger til salg.

Hej Tina

Nej det skal være MCO
Jeg er bange for at Norske skovkatte er al for adrætte til min indhegning.
Men tak for tilbudet.

Mvh Allan

Fra : Tina

Dato : 31-07-05 09:37

> Hej Tina
>
> Nej det skal være MCO
> Jeg er bange for at Norske skovkatte er al for adrætte til min
> indhegning. Men tak for tilbudet.
>
> Mvh Allan

Ja, det kan der måske være noget om, men nu kender jeg ikke din indhegning
så jeg tør ikke lægge hovedet på blokken
Ellers kan jeg henvise til en sød og rar opdrætter i Nordsjælland, som
opdrætter både MCO og NFO - hun har en skøøøøøøøn rød MCO-dreng til salg.
Hvis du er interesseret, så skriv til mig gennem min hjemmeside, så kan jeg
henvise videre.....

Mvh
Tina