Killinger søger nyt hjem.
Fra : Frede Binderup

Dato : 26-07-05 20:57

5 søde huskat-killinger fra d.14-05-05 søger et nyt hjem.
I kan kontakte mig her eller på denne e-mail adresse:
henningbinderup@hotmail.com

Ps. vi bor i Kbh.

Fra : CC

Dato : 26-07-05 21:48

"Frede Binderup" <fredebinderupNOSPAM@hotmail.com> wrote in message
>5 søde huskat-killinger fra d.14-05-05 søger et nyt hjem.
> I kan kontakte mig her eller på denne e-mail adresse:
> henningbinderup@hotmail.com
>
> Ps. vi bor i Kbh.

Husk at killinger skal være minimum 12 uger før de flytter fra deres mor.

mvh
Claus

Fra : WebWebWeb

Dato : 28-07-05 08:55

Hej !

Vi leder efter en sort killing af hunkøn, da vi lige har mistet vores egen
kattekilling efter kort tids sygdom .

Vi er er hendholdsvis 53 år og 45 år, og vant til husdyr .

Killingen vil få et godt hjem i på Østerbro .

Vi har en mindre kolonihave i København NV .

Med venlig hilsen / Best Regards

Martin Skafte
Birgit Legarth Olsen

e-mail : killing@webwebweb.dk

Fra : Gainsbourg

Dato : 01-08-05 15:36

Husk at de skal være min 12 uger og først må flytte hjemmefra fra d. 6.
august og frem

Med venlig hilsen
Gainsbourg