legetøj
Fra : Battlefield´s

Dato : 26-07-05 12:10

Hej
I denne uge i Netto har de en lille pose med kattelegetøj på tilbud til
25,-. Jeg har lige købt sådan en pose og blev overrasket over hvor mange
ting der var.
Der er 10 stk. ialt, både store stofmus og bolde + et par Catnip ting.
Mine misser var meget interesserede da jeg pakkede posens indhold ud, men
jeg vil nu gemme det til vi får killinger om en måned stid
Hilsen Vibeke
Battlefield´s siamesere

Fra : Mia Warming og David~

Dato : 26-07-05 13:54

Jeg har også købt den pose.. Eller dvs faktisk købe jeg 4.. En i hver
farve jeg kunne finde og alle poserne er en lille smule forskellige..
Indtil videre har jeg kun pakket det ud og kommet det i en kasse for
mislingerne skal ikke ha det hele på en gang.. Men de var meget
nysgerrige da det blev pakket ud..

Med venlig hilsen
Mia Warming og David Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Mia Warming og David~

Dato : 26-07-05 14:35

Ha ha det endte med at de alligevel fik det hele.. Og nu er de travlt
beskæftigede.. Det hele skal undersøges og helst på samme tid..
Senere vil der komme billeder inde på vores hjemmeside.. Adressen er:
www.123hjemmeside.dk/mida

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-05 14:03

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> I denne uge i Netto har de en lille pose med kattelegetøj på tilbud til
> 25,-. Jeg har lige købt sådan en pose og blev overrasket over hvor mange
> ting der var.

Har også købt en pose. Andy var straks klar over, at det var til ham

Fandt en pose med 5 bolde i forskellige størrelser. Lige for tiden er han
vild med bolde der kan bæres i munden. Der var også en storstofmus mus med
fjer i halen og klokke på ryggen, en tumlinge-ting med fjerdusk, en lidt
mindre mus med krop af sisal-bånd filthale og- ører, en catnip-pude med snor
og klokke, og en ting mere med snor i.

Fint legetøj til billige penge.

Tina

Fra : Mia Warming og David~

Dato : 27-07-05 06:09

Hej..

Som jeg skrev igår købte jeg 4 poser af det der legetøj i netto igår...
I aftes da vi gik i seng puttede vi alt legetøjet op i en kasse og da vi
stod op til morgen lød der et brag inde i stuen og da vi tjekkede stod
kattene midt i alt legetøjet.. GG.. Det var et kosteligt syn.. Men hvad
skulle det da også være i kassen for, der kunne de jo ikke lege med det...

Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 27-07-05 08:38

jeg har også købt en pose og boldene med klokker i er en stor success, men
jeg ville bare ønske at mine møbler ikke var så lave. for nu er det mig der
skal ned på gulvet og hente dem ud fra under sofaen og kommoden, men ok jeg
får da noget motion

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-05 10:32

"Elsebeth Frederiksen" <sleepflower@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
der
> skal ned på gulvet og hente dem ud fra under sofaen og kommoden, men ok

Jeg bruger et kosteskaft til at rage legetøj ud fra under sofaen og
lænestolen

Tina

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-05 16:00

> [...]

> I denne uge i Netto har de en lille pose med kattelegetøj på tilbud til
> 25,-. Jeg har lige købt sådan en pose og blev overrasket over hvor mange

Takker for tippet. Nu nåede jeg også lige, at få et par poser.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: