hund og kat sammenføring.
Fra : Soliema

Dato : 25-07-05 23:04

Hejsa i gruppen..
Har købt en lille kattekilling i dag, og prøver nu at få mine hunde og den
til at li hinanden, det er gået nogenlunde indtil nu, killingen er vågen, og
ligger ved siden af mig, men er en værre karl, fik lige fat i den ene hund
med sømposen, allerede da den kom ind i huset....

Men hvordan gør man egentlig, da jeg prøver at holde dem hver for sig ind
til videre, men med vindue, så de kan se hinanden, den bette hvæsser hver
gang den ser hundene...

Han er egentlig meget nem, spiser og leger allerede med os, og går på
opdagelse, men hundene vil han ikke se skyggen af, endnu...

/Anne Mette

Fra : Mette og René

Dato : 26-07-05 07:31

hejsa
vi havde taget en kattekilling til os for et par dage inden vi kunne finde
et nyt hjem til den. den var ikke vant til hund g var derfor meget sur
overfor vores hund og delte med glæde kløer fem ud....Men allerede næste dag
var den mere tryg ved hunden og 2. dag troede den at Mille vores hund var
dens mor:)
så bare rolig det skal nok komme lige så stille og rolig, hvis bare dine
hunde lader den være lidt i fred.

mette

Fra : Tøsen

Dato : 26-07-05 08:46

> [...]
>
> Han er egentlig meget nem, spiser og leger allerede med os, og går på
> opdagelse, men hundene vil han ikke se skyggen af, endnu...

Så længe hundene ikke gør den noget sker der ikke noget ... De ved godt det
er en skrøbelig lille en og vovsen kan godt tåle at få 10 klør

Tøsen

Fra : Soliema

Dato : 26-07-05 10:13

> Så længe hundene ikke gør den noget sker der ikke noget ... De ved godt
> det er en skrøbelig lille en og vovsen kan godt tåle at få 10 klør
>
> Tøsen

Åhh jeg håber at det er rigtig, fordi de havde en episode igår, hvor Speedy
sprang på min hund Qato, og der ville Qato gerne ha få i den lille missekat,
ikke for at bide, men mere for at sætte ham på plads, fordi Qato var ikke på
nogen måder sur...

lige nu ligger han bare på hans tæppe oppe på mit computerbord og Hvæsser
af hundene, bare de kigger forkert på ham, og de kigger meget på ham, da han
jo er ny og spændende...

/Anne Mette

Fra : Tøsen

Dato : 27-07-05 00:13

> [...]
> af hundene, bare de kigger forkert på ham, og de kigger meget på ham, da

Du burde have ladet hunden sætte den på plads såfremt du er sikker på den
ikk bider den
Speedy fik skam også sine "hug" ved hunden når den blev for voldsom
vovsen er så dog kun en Dansk/Svensk gårdhund(kvik)

Der gik lidt over 1 uge så kunne de sammen .. Den dag idag skule man tro de
var brødre til trods for det er hund og kat
Havde det været en voksen kaf fx. den var hoppet på så havde den jo sikkert
fået et vap så den røg sidelæns hen af gulvet

Tøsen

Fra : Soliema

Dato : 27-07-05 00:27

> [...]
> Speedy fik skam også sine "hug" ved hunden når den blev for voldsom
> vovsen er så dog kun en Dansk/Svensk gårdhund(kvik)

Thi hi.. jamen Qato er en schæferblanding, så han kunne brække ryggen på
speedy, hvis han ville, så det er vi lidt mere obs på, men han gabte bare
omkring hans krop, fordi speedy flagere med alle poterne..

> [...]
> Havde det været en voksen kaf fx. den var hoppet på så havde den jo
> sikkert fået et vap så den røg sidelæns hen af gulvet

jamen der er allerede sket stor fremskridt her, de har fået lov til at snuse
til ham nu, så om et par dage, så er han ikke så interesant mere, tror
jeg...

Speedy syntes jo også at de er nogen underlige dyr, men det er nu mest Qato
han hader, Balder må gerne komme tæt på, om det er fordi han kun er en hvalp
på 9 måneder, ved jeg ikke..

/Anne Mette