Zooplus.de
Fra : Mia Warming og David~

Dato : 25-07-05 13:38

Hej gruppe...

Jeg vil lige høre om der er nogen herinde der bestiller kattemad fra
Hill's via zooplus?? Vi har nemlig overvejet at købe vores kattemad til
misserne (Hill's light) men vil høre om det kan betale sig hvis man
køber nogle stykker af gangen.. Samtidig med har vi overvejet at skifte
kattegrus til ekstreme clasics men vil egentlig gerne lige prøve det af
inden vi giver os til at bestille i store mængder, så er der nogen der
ved hvor man kan købe det i nærheden af Fredericia?

Idag har vi så lige fået en mail om at det kattemiljø og legetøj vi har
bestilt dernede er blevet sendt afsted.. Hvor lang tid går der så ca
inden vi har det??

Håber nogen vil svare på vores spørgsmål, på forhånd tak

Med venlig hilsen
Mia Warming og David Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Morten Skjershede

Dato : 25-07-05 15:49

Hej
Ekstreme classic kan du bla. få fra Iwersen Peet Food
i Haderslev

Mvh.
Morten

"Mia Warming og David Hansen" <mtune79KATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:42e4dd103ecfd@nerdgirl.dk...

Fra : CC

Dato : 25-07-05 21:39

"Mia Warming og David Hansen" <mtune79KATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in
message news:42e4dd103ecfd@nerdgirl.dk...
> [...]
> inden vi har det??
>
> Håber nogen vil svare på vores spørgsmål, på forhånd tak

Du kan få Extreme classic i Farmland i Erritsø.

mvh
Claus

Fra : Helle

Dato : 25-07-05 21:45

> [...]
> inden vi har det??
>
> Håber nogen vil svare på vores spørgsmål, på forhånd tak

Hejsa.

Det kan sagtens betale sig at købe både foder og grus hos Zooplus - også
selvom du kunne bestiller lidt af gangen. Jeg mener jeg giver noget med
omkring 30 kr for porto uanset hvor meget jeg bestiller hjem fra Zooplus.

Der går ca 2 dage fra du modtager mail om at varerne er afsendt, til du har
dem.

mvh Helle

Fra : jysch

Dato : 26-07-05 13:21

> [...]
>
> Idag har vi så lige fået en mail om at det kattemiljø og legetøj vi har
> bestilt dernede er blevet sendt afsted.. Hvor lang tid går der så ca

Hej Mia!

Jeg har lige købt noget fra ZooPlus - det var godt nok ikke fodder , men de
stix som Pedigree laver - her i Danmark købte jeg 2 poser til ialt kr. 35,-
hos Bilka - det er kr. 2,50 pr. stix men ved ZooPlus kunne jeg få den til
1,25 incl. porto/forsendelse - så det er ikke sidste gang jeg bestiller hos
dem.

Det tog én uge fra den dag jeg bestilte og til den blev leveret hos mig.

Mvh. Jysch

Fra : Mia Warming og David~

Dato : 28-07-05 05:58

Hej NG..

I går eftermiddags kom vores pakker fra Zooplus.. Hurtigt synes jeg da
det blev sendt i mandags.. Kradsemiljøet er stort og vi tror kattene er
lidt bange for det men det skal nok komme.. Da de fik det lille var de
også betænkelige i en uges tid inden de sådan rigtig gik til det.. Her
til morgen sad Nemo oppe på første etage som jeg kalder det og kiggede
opad.. Jeg vil skyde på at inden søndag har de gennemskuet hvad det hele
går ud på.

Fiskestangen med catnip er et klart HIT, de er helt vilde med den.. De
er på stikkerne for at få lov at lege med den.. Vi behøver bare sidde
med stangen i hånden så skal de nok klare resten og de gør deres til at
narre den anden væk så de kan komme til.. LOL..

Så sendte de jo deres katte katalog med.. Hvor er der bare mange seje
ting, det er godt jeg ved jeg ikke har uanede mængder penge til rådighed
for så kunne man godt nok gå amok.. Men vi har snakket om at købe mad og
grus dernede også.. Nå vi altså når til at skulle ha fyldt op igen.. GG..