Underlig kat :-)
Fra : RC

Dato : 23-07-05 12:14

Soffi har fået en underlig ide med, at når jeg står forover bøjet - kommer
hun og springer op på ryggen.
De første gange tænkte jeg...åh åh , hvordan får jeg hende ned uden at få
min ryg " flået " af kløer....
Men nu har jeg ligesom vænnet mig til, at bøjer jeg mig, ser Soffi det som
en åben invitation...

Nå, men så i dag, da jeg stod og talte med Fedeberg, kom hun drønende og
sprang, gud hjælpe mig, op på mig fortil - tjaaa....så havde jeg Soffi
hængende mellem brystet og skulderen....
Jeg gloede godt nok lige en ekstra gang, da hun hang og dinglede der

Har hun mistet forstanden
Eller er det helt normalt adfærd ( jeg har aldrig oplevet det med de andre )
?

/Anya....og sylfiden Soffi

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

Fra : JytteJ

Dato : 23-07-05 22:30

"RC" <2468@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har hun mistet forstanden
> Eller er det helt normalt adfærd ( jeg har aldrig oplevet det med de

Vil hun fortælle dig noget ? Måske synes hun, at du har overset hende lidt
på det sidste, og savner lidt nærkontakt ?

VH.
JytteJ

Fra : RC

Dato : 24-07-05 00:01

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk>

> Vil hun fortælle dig noget ? Måske synes hun, at du har overset hende
> lidt på det sidste, og savner lidt nærkontakt ?

Hej Jytte.

Jeg tror næppe, at Soffi mangler nærkontakt...tværtimod....
Måske er varmen gået hende til hovedet
Spøg til side : Hun er ligeså munter, snakkende , kærlig og krævende - som
hun plejer at være.
Det eneste der er forandret er, at hun mener, at jeg er et nyt klatrestativ
( Det er tydeligt, at hun råhygger med det - og på INGEN måder gør det i en
ond mening ).

/ Anya....og Soffi, som så ligeså overrasket ud som slaven, da hun pludselig
hang på hende.....

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-05 00:23

"RC" <2468@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Soffi har fået en underlig ide med, at når jeg står forover bøjet - kommer
> hun og springer op på ryggen.

Meget almindeligt. Katten har øjnet en ny udkigspost, andet er det såmænd
ikke.

Tina

Fra : RC

Dato : 24-07-05 10:25

"Tina F." <wunjo(a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Meget almindeligt. Katten har øjnet en ny udkigspost, andet er det såmænd
> ikke.

Ok, jeg er simpelthen Soffi´s nye udkigspost.....meget forståeligt, hvis man
tænker over det - jeg kan jo bevæge mig samtidigt for damen
Tak for svaret .

/ Anya.

Fra : RC

Dato : 25-07-05 09:33

"RC" <2468@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

Soffi er altså FOR underholdende.
Stod til morgen ude på badeværelset. Hun hopper så op på toiletbrættet og
giver sig til at hive i min ene bagbukselomme.
Hmm....tænker jeg - hvad har hun nu gang i....
Et eller andet sagde mig, at hun ville op på sin nye udkigspost...
Ganske rigtigt, jeg når kun lige at bøje mig lidt....så er damen på
plads.....storspindende & tilfreds...

Når jeg nu ikke frivilligt vil bøje mig...må hun selv " afgive " ordrer....

Hav en god dag alle sammen.

/ Anya & Soffi ( som forsøger at få en ordentlig slave ud af førstnævnte ).

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 25-07-05 09:45

Anya skrev
<Når jeg nu ikke frivilligt vil bøje mig...må hun selv " afgive "
ordrer....>

*GG* Tænk hvis vi havde lige så nemt ved at opdrage kræene, som de har ved
at opdrage os giv dygtige Soffi en ekstra krammer

--
Marianne Hellemose
Skal du købe/sælge/omplacere kat, så læs her

www.katteansvar.dk

Mahatma Ghandi

Fra : RC

Dato : 25-07-05 10:29

"Marianne Hellemose" <cats@city.dk> skrev

> *GG* Tænk hvis vi havde lige så nemt ved at opdrage kræene, som de har
> ved at opdrage os giv dygtige Soffi en ekstra krammer

Ja, det ville være skønt
Besluttede mig for, at Soffi skulle have klippet kløer på bagpoterne ( det
har de aldrig fået ) - kun på de forreste.
Hvis hun har tænkt sig at fortsætte sit trip, vil min ryg snart ligne noget,
der er løgn - hver gang hun hopper og ned.....
Så frem med klosaksen....fat i damens kløer bagtil....det passede hende
absolut IKKE.
Hun brummede højlydt og var tydeligt MEGET utilfreds...MEN, klippet blev de
!
Noget for noget....skal min ryg udlånes....tjaaa....så må hun " ofre " lidt

/ Anya og Soffi ( som sover...)

Fra : Leyna

Dato : 25-07-05 11:01

On Mon, 25 Jul 2005 10:32:43 +0200, "RC" <2468@jubiimail.dk> wrote:

>"RC" <2468@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
>
>Soffi er altså FOR underholdende.

Tjaeh hvad angår "underholdning", så kan Popsie vist godt være med.
I nat havde hun nær skræmt mig fra vid og sans.
Da jeg gik i seng var hun ude at rende, så det blev Buster der fik den
store kæletur i går aftes, og det var han vist ganske godt tilfreds
med.

Da jeg så er faldet i søvn, og sover rigtig godt, så vågner jeg lige
halvt op, og ca. 2 cm fra mit ansigt sidder Popsie og glor mig lige
ind i fjæset, som om hun vil tjekke at jeg nu osse er derinde. Kors,
hvor blev jeg forskrækket, men Popsie så bare tilfreds ud og KRÆVEDE
sin aften-kæletur... hvilket hun selvfølgelig osse fik. Men en dag
tager den kat livet af mig! *G*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : RC

Dato : 25-07-05 11:34

> [...]
> hvor blev jeg forskrækket, men Popsie så bare tilfreds ud og KRÆVEDE
> sin aften-kæletur... hvilket hun selvfølgelig osse fik.

Ja, man er vel KVINDEN i huset....og skulle nødig gå glip af noget

> Men en dag tager den kat livet af mig! *G*

*Host host * - kender det alt for godt.....

/ Anya.