Tisser i egen kurv!
Fra : Snasse

Dato : 07-09-05 21:57

Hej

Jeg har en 2 årig cavalier tæve som med jævne mellemrum tisser, både i min
seng/på min dyne og i hendes egen kurv. Det gør hun 3-4 gange over en
periode på ca. 14 dage og så er det ellers slut igen. Hun er lige startet op
igen idag, med at tisse i hendes kurv lige foran næsen på mig.

Nogen der har prøvet noget lign. eller som har en forklaring på hvorfor hun
gør det?

--
Susanne
www.millepigen.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 08-09-05 05:38

"Snasse" <vick@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> op igen idag, med at tisse i hendes kurv lige foran næsen på mig.
>
> Nogen der har prøvet noget lign. eller som har en forklaring på hvorfor

er det tæt på løbetid, eller i, eller efter?..
de kan jo ændre sig temmeligt i forbindelse med løbetid, og gøre ting de
normalt ikke gør. og det at hun kun gør det i en 14 dages periode siger mig,
at det kan være noget hormonelt, psykisk.

mvh. marie

mvh. marie

Fra : Snasse

Dato : 08-09-05 07:32

> er det tæt på løbetid, eller i, eller efter?..

Det er ca 6 uger siden hun stoppede med at være i løbetid, så det må vel
siges at være lige efter?
Sidste gang hun tissede indendøre var for ca 5 mdr siden, så det har intet
med løbetid at gøre, da hun var i løb i nov sidste år.

Men derfor kan det jo godt være noget psykisk alligevel, det undre mig bare
at hun tisser hvor hun sover.

--
Susanne
www.millepigen.dk