Godt hjem til hund
Fra : Hans Peder Thomsen

Dato : 04-09-05 11:09

Jeg ved godt at det ikke er her man skal finde et nyt hjem til en hund, men
jeg vil alligevel spørge om der er nogen som måske vil give mig et godt råd
mht. hvordan jeg finder et godt hjem til en voksen hund.

Fra : Jan Meyer

Dato : 04-09-05 12:07

"Hans Peder Thomsen" <lyngenskvarter@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> råd
> mht. hvordan jeg finder et godt hjem til en voksen hund.

Hvilken hund og hvor bor den?

Mvh.Jan(nordjylland)

Fra : Lone Nielsen

Dato : 04-09-05 14:58

Hej
Hvad med at henvende dig til et dyre internat. De er søde til at finde en ny
familie til hunde. De kan også bedømme om din hund kan klare det og om det
er en god ide for hunden....
Hilsen
Lone
P.S. Det koster hvist penge at komme af med hunden der, men så er den også i
gode hænder.

Fra : Hans Peder Thomsen

Dato : 05-09-05 10:21

Mange tak for svaret, men annoncen som jeg faktisk ikke regnede med ville
give nogle positive henvendelser, resulterede i ,at vi i går kom af med
hunden til et godt hjem på landet, så det var bare godt for