Modellen ;O)
Fra : Carina

Dato : 03-09-05 20:43

Hej

Er lige nødt til at dele denne nyhed med hele gruppen - Merlin blev i
starten af året fotograferet til en reklame for en møbelkæde - nu er
kataloget udkommet og min lille vuf er med
Seee: http://www.boconcept.dk/Default.aspx?ID=1847

Mvh Carina
www.aussies.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-09-05 20:59

"Carina" <hybrid@aussies[f j e r n ).dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> starten af året fotograferet til en reklame for en møbelkæde - nu er
> kataloget udkommet og min lille vuf er med

Hvor er han sød, den lille vuffebasse, hvad var honoraret i kødben? *GG*
Er det dig, der ligge og slænger dig ved siden af ham??

mvh Eva

Fra : Carina

Dato : 03-09-05 21:28

> Er det dig, der ligge og slænger dig ved siden af ham??

LOL jeg kan ikke helt klare de mål (på ingen af lederne) der kræves af en
model *G*

Jeg har skevet lidt om vores tur til fotografen på min hjemmeside:
http://www.aussies.dk/Sider/Model2.html han elsker al den opmærksomhed

/Carina
www.aussies.dk

Fra : Sanne

Dato : 03-09-05 20:57

> [...]
> starten af året fotograferet til en reklame for en møbelkæde - nu er
> kataloget udkommet og min lille vuf er med

Ja, du har go' grund til at være stolt...han klæder hende
godt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mvh
Sanne

Fra : Søren LH

Dato : 03-09-05 21:29

> [...]
> starten af året fotograferet til en reklame for en møbelkæde - nu er
> kataloget udkommet og min lille vuf er med

Jamen han har jo også altid været en ægte arbejdshund, så et fotomodeljob
kan han selvfølgelig også passe, den flotte fyr .

Mange hilsner
Søren

Fra : Carina

Dato : 03-09-05 21:42

Hej Søren

Hyggeligt at høre fra dig og tak for den skønne kommentar

/Carina