Hvalpe
Fra : Anita Andersen

Dato : 03-09-05 18:08

Se lige vores hvalpe
www.torsted-hundepension.dk

Dette er ikke reklame for de er solgt

Men vi syntes i skulle have mulighed for at se dem

Mvh
Anita

Fra : Helle Jensen

Dato : 03-09-05 21:43

> Men vi syntes i skulle have mulighed for at se dem

Underligt at henvise til egne hvalpe i en tråd ,der handler om en alt for
ung, mentalt ustabil og helbredsmæssigt ikke ok tæve, der har fået hvalpe.

Bare lige min tanke.

Helle

Fra : John P [jopa]

Dato : 03-09-05 21:56

Helle Jensen skriblede bla:
> Underligt at henvise til egne hvalpe i en tråd ,der handler om en alt
> for ung, mentalt ustabil og helbredsmæssigt ikke ok tæve, der har
> fået hvalpe.

Hvis man som hende bruger Outlook express og skriver et indlæg med samme
emne altså hvalpe, kan Outlook ikke finde ud af det og smider det i tråden
med samme navn.
Så hut jeg visker

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Anita Andersen

Dato : 03-09-05 22:38

> [...]
> emne altså hvalpe, kan Outlook ikke finde ud af det og smider det i tråden

Det var det jeg gjore, vidste ikke den ville lægge den under det samme.
Mvh
Anita

Fra : pwh

Dato : 04-09-05 05:12

> Hvis man som hende bruger Outlook express og skriver et indlæg med
> samme emne altså hvalpe, kan Outlook ikke finde ud af det og smider
> det i tråden med samme navn.
> Så hut jeg visker

Det er måske OE's måde at tvinge folk til at komme med lidt mere
informative overskrifter, som feks "Billeder af mine hvalpe"

/Jens

Fra : Anita Andersen

Dato : 03-09-05 22:35

> [...]
> ung, mentalt ustabil og helbredsmæssigt ikke ok tæve, der har fået hvalpe.

Det må du undskylde, jeg prøvede at oprette en ny.
Mvh
Anita

Fra : John P [jopa]

Dato : 03-09-05 22:40

Anita Andersen skriblede bla:
> Det må du undskylde, jeg prøvede at oprette en ny.

Det er jo ikke din fejl men Outlooks

Fra : Helle Jensen

Dato : 03-09-05 23:52

> Det må du undskylde, jeg prøvede at oprette en ny.

Hmm, så lærte jeg også noget nyt i dag Det var da en irriterende fejl i
programmet. Og du skal selvfølgelig ikke undskylde. Det undrede mig bare, da
de færreste vel ønsker deres hvalpe forbundet med den type avl, som tråden
handlede om.

Har i øvrigt kigget på dine hvalpe, og de ser dejlige ud.Og jeg undskylder,
at jeg sendte indlægget til din mail.

Mvh. Helle