Hvalpe
Fra : Heidi Jensen

Dato : 03-09-05 12:50

Hej

Faldt lige over denne! Synes faktsik det er noget forbandet svineri...

Jeg sad og læste om hendes hunde, om den ene står der (Bemærk navn og
alder):

Så fik jeg blod på tanden og indkøbte en tæve fra Holland, "Finda Dream From
Brimwaja Lodge" Hun er en skøn tæve, men meget bange for alt nyt. Hende har
jeg prøvet at træne med siden hun var en lille hvalp, men det har aldrig
lykkedes mig at få hende tryg når vi er ude i det "fremmede" hun er en sky
pige. Hun har en fortrinlig næse, og kommer slæbene med alt dødt, når vi er
ude på vore daglige gå ture. Nu er jeg begyndt at træne hende i spor, da jeg
har læst at denne sport kan styrke hendes selvtillid. Hun er lige blevet et
år d. 1 april 2005, ja lidt af en aprilsnar er hun jo, og bestemt ikke nogen
engel, som navnet antyder. Så hun fik sig et nyt navn: Kimmi

Så så også lige at hun har hvalpe efter:

DanskClumber hvalpe til salg efter Cherwood's Snowwolf HD: A. UA. Øjenlyst:
UA
og Finda Dream From Brimwaja Lodge HD: C. UA. Øjenlyst: UA
Født d. 9. juli salgsklare d. 3. september

Vuf har før skrevet at de pare de små hunde i en forholdvis meget ung alder,
men en Clumber Spaniel er da en mellemstor hund.... Hmmm, den tror jeg lige
jeg må diskutere med DKK.

Venlig Hilsen / Best Regards
Heidi Jensen
www.hot-newlife.dk
www.hundevennerne.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 03-09-05 21:23

On Sat, 3 Sep 2005 13:49:38 +0200, "Heidi Jensen" wrote:

> [...]

>UA
>og Finda Dream From Brimwaja Lodge HD: C. UA. Øjenlyst: UA
>Født d. 9. juli salgsklare d. 3. september

Ja, desværre parres nogle hunde allerede med 15mdr.

>Vuf har før skrevet at de pare de små hunde i en forholdvis meget ung alder,

Nej, det HAR jeg ved gud aldrig sagt! Jeg har sagt, at der findes en
tommelfingerregel (det er den slags, der ikke står nogen steder), der
siger: 2-2½ år og 2-2½kg minimum for de helt små racer. Og det holder
jeg mig til!

>men en Clumber Spaniel er da en mellemstor hund.... Hmmm, den tror jeg lige
>jeg må diskutere med DKK.

Det ved jeg ikke, om den er.

Hvem er det, der har denne hund?

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
2 hvid/zobel drenge + 1 tricolour pige