Kosttilskud til ældre hund ?
Fra : ALMP

Dato : 31-08-05 21:09

Hej

Er der nogle der kan anbefale nogle gode kosttilskud til en ældre hund der
ikke rigtig gider at gå tur mere og som har fået let ved at snuble.... Dvs.
noget der kan styrke knogler osv.... ??? Jeg har hørt lidt om Vital Animin
men ved ikke om det dur til det?? Nogle der kender til andet ???

ALMP

Fra : Holm

Dato : 31-08-05 21:26

"ALMP" <almp@gratisemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget der kan styrke knogler osv.... ??? Jeg har hørt lidt om Vital Animin
> men ved ikke om det dur til det?? Nogle der kender til andet ???

Hej

Jeg kan anbefale Artroflex. Det har virket utrolig godt på min (snart 15
årige) hund.
Den billigste måde (fik jeg at vide) var at bruge pulveret. Det fås både
flydende, som pulver og i tabletform, og det er ret dyrt, men det virker.
Der er bla et naturligt smertestillende middel i , og så går det ind og
hjælper ret godt på gigt.
Det sælges hos dyrlægen uden recept.
Jeg gav ca 250,- for 400 g ca. tror jeg...men det holder længe alt afhængig
af hundes størrelse!

Mange hilsener Holm
(Som føler med de gamle hunde!!)

Fra : qfha

Dato : 01-09-05 16:57

Giv ham glukosamin. Det er super til gamle hunde. Min egen fik sin
ungdom tilbage med det. Det slog først rigtigt igennem efter 4
måneder.

Det er mere målrettet en gigthund end de andre midler man hører om,
som sikkert er ganske udmærkede, hvis det drejer sig et kosttilskud.

Fra : x Vuf x

Dato : 02-09-05 12:10

On 1 Sep 2005 08:57:29 -0700, "qfha" <bt_s2002@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>Det er mere målrettet til en gigthund, end de andre midler, man hører om,
>som sikkert er ganske udmærkede, hvis det drejer sig et kosttilskud.

Ja, Glukosamin er lige sagen. Jeg bruger det til mig selv,
da jeg er meget gigtplaget.
Skal du ha' en virkning nu og her, skal du gi' hunden VitalAnimin
også. Det kan du så stoppe med, når dåsen er tom.
Men fortsæt resten af hundens liv med Glukosamin.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
2 hvid/zobel drenge + 1 tricolour pige