Gode luftesteder i Århus ???
Fra : ALM

Dato : 28-08-05 14:53

Hej allesammen.

Jeg er på jagt efter nogle gode luftesteder i Århus. Gerne hvor der er andre
hunde...

ALM

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-08-05 18:26

"ALM" <almp@gratisemail.dk> writes:

> Jeg er på jagt efter nogle gode luftesteder i Århus. Gerne hvor der er andre
> hunde...

Det kommer jo lidt an på hvor i Århus du bor. Jeg bor selv i Vejlby og
lufter Siri i Mollerup Skov. Mellem Skejby og Tilst ligger der også en
hundeskov. Der er også en del af Riis Skov der er hundeskov. I Trige
ligger der en indhegnet hundeskov.

Pernille kan sikkert fortælle mere om stederne i den sydlige del af
byen. :)

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Claus

Dato : 29-08-05 07:00

> [...]
> ligger der en indhegnet hundeskov.
>
> Pernille kan sikkert fortælle mere om stederne i den sydlige del af

Området omkring stadion søerne er ligeledes hundeskov med stor træfsikkerhed
for ligesindede!!

Vh Claus

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-05 19:42

"Claus" <claus_due@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i en meddelelse

> Området omkring stadion søerne er ligeledes hundeskov med stor
> træfsikkerhed for ligesindede!!
>
> Vh Claus

Hej!
På Skovgårdsvej i Tranbjerg er der et lille stykke indhegnet 'skov' - jeg
synes det er _meget_ kedeligt men hunden hopper og danser når vi vender
næsen den vej - størst træfsikkerhed (i hvert fald de gange vi har besøgt
det) omk kl 15-16.
Ellers håber jeg på at kunne lave en 'gå-turs-klub', hvor vi om søndagen
inviterer hinanden ud i lokalområdet til "fremvisning" af de bedste områder
og fri leg???
Her i Viby J har vi god plads på Overdrevet mellem Stautrup og BrabrandSøen.
Hilsen Pernille (enkelte hunde-lege-billeder ses på www.kaninburet.dk ->
Andet -> Hunde -> Frida Billeder)