Transportbur Cocker Spaniel, hvor stort?
Fra : Familien Juul

Dato : 28-08-05 10:55

Hvor stort et transportbur skal man have i bilen til en Cocker Spaniel?

Fra : fam. Ager

Dato : 29-08-05 13:19

"Familien Juul" <juul160404@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor stort et transportbur skal man have i bilen til en Cocker Spaniel?
>----------------------

så stort at den uden problemer kan rejse sig og vende sig, tag mål af
hunden, højde og længde og læg en god sjat til, hvis det bare er til
transport.
men hvis det er til længere ophold vil jeg gøre det større.
jeg har et stofbur til mine boxere, som det meste af tiden står åbent i
stuen, i stedet for kurv. det bliver også brugt til udstillingsbrug. men det
er så stort at begge kan ligge udstrakt i det, og der er stadig god plads,
både i højde, længde og bredde.
mvh. marie

Fra : H.M.

Dato : 29-08-05 19:21

Undskyld jeg fik sendt det til jer privat!!!!!!!!!!!!!

> Hvor stort et transportbur skal man have i bilen til en Cocker Spaniel?

Hej
jeg ville vælge et i højden:
hvor hunden kan stå op
i længden:
hvor hunden kan ligge på siden og sove
i bredden:
hvor den nemt kan vende sig.

så kan den nemt opholde sig der i længere tid og tages med på lange ture.
Hunden vil elske at opholde sig i buret.
hilsen
hanne