Hundepote aftryk
Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 25-08-05 10:37

Hej NG

Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe... Hvis ikke håber jeg i vil
dirigere mig i den rigtig retning... Men ellers har jeg brug for hjælp til
at finde en tegning af et hundepoteaftryk... Hvis i har et kan i så ikke
lige smide det i dk.binaer...Håber nogen kan hjælpe..

På forhånd tak for hjælpen

Mvh Heidi

Fra : PC

Dato : 25-08-05 12:14

prøv at søg på google. vælg billed søgning og så pote, paw eller lign. jeg
har fundet en masse forskellige på den måde.

pc