belgiske hyrdehunde
Fra : tina hedeman

Dato : 23-08-05 13:44

Hej med jer

Jeg kom til at tænke på om der er nogen herinde der bruger eller kender
nogen der bruger belgiske hyrdehunde til hyrdning?
Jeg har selv 2 men bruger dem ikke til det, men til agility og lydighed.
Jeg var inde på en hjemmeside:hyrdehundeklubben. og det var kun border
collier der.
Det er jo ikke en sport man hører så meget om det hyrdning.

hilsen tina

Fra : Carina

Dato : 23-08-05 16:16

Ja, jeg kender da Jonna med sin groenendal som hyrder her:
www.team-egemosen.dk der er vist også et billede af hende og Alicia på en af
siderne
/Carina

Fra : Søren LH

Dato : 23-08-05 18:40

"tina hedeman" <th@daf-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> collier der.
> Det er jo ikke en sport man hører så meget om det hyrdning.

http://home20.inet.tele.dk/shadowlands/dk_eng_sider/hyrde.htm
http://www.ollegaarden.dk/

Mvh
Søren

Fra : David

Dato : 31-08-05 15:31

Hej tina mine forældre har en tæve, og de har gotlandske får og de bruger,
den har ikke meget træning i det , men den hjælper med at lede fåerne på/ af
fold , og gør det til UG . dejlig hunde de Belgiske Hyrdehunde. hvilken en
af de 4 varianter har du .

Groenendael
Laekenois
Malinios