..?
Fra : Hans B.

Dato : 21-08-05 06:18

Fra : Melanie

Dato : 21-08-05 17:47

"Hans B." <Baldrian(remove)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:x8UNe.2$k42.1@news.get2net.dk...

Der er en gruppe der hedder test, der er der til det samme.
Prøv at læse mere på www.usenet.dk eller spørg i gruppen velkommen.

Mvh Melanie

Fra : Hans B.

Dato : 21-08-05 18:11

Hej Melanie -

det ved jeg godt, men der er nogle NG jeg kan poste til og andre jeg ikke
kan. Tele2s NG-server er fysisk brudt sammen og jeg kan ikke komme igennem
til hverken det ene eller andet -
Så beklager med testgruppen duer ikke i dette tilfælde - så tilkgiv at jeg
prøvede i en gruppe, hvor folk er ven´lige!

Hans

Fra : pwh

Dato : 21-08-05 20:18

Hans B. wrote:
> Tele2s NG-server er fysisk brudt sammen og jeg kan ikke
> komme igennem til hverken det ene eller andet -

Jeps, og det var mig der ringede til dem i formiddags og sparkede
dem i røv.. så de fik liv i skidtet igen, de vidste slet ikke at serveren ikke virkede.
Jeg spurgte om de ikke kørte nogen test på den når de nu havde skiftet hardware ud,
svaret var at de syntes at det var nemmere at folk ringede til dem og brokkede sig.
Hvis de ikke snart tager sig alvorligt sammen hos Tele2, så skifter jeg tilbage til TDC.

/Jens

Fra : Hans B.

Dato : 22-08-05 05:52

> [...]
hardware ud,
> svaret var at de syntes at det var nemmere at folk ringede til dem og

Jeg har fejlmeldt 4 gange og når de så kigger nærmere efter kan de da godt
se at der er noget galt. Men det er efter at Tiscali er blev opkøbt så er
servicen blevet uhyggelig ringe..

Hans

Fra : pwh

Dato : 22-08-05 16:08

Hans B. wrote:

> Jeg har fejlmeldt 4 gange og når de så kigger nærmere efter kan de da
> godt se at der er noget galt. Men det er efter at Tiscali er blev
> opkøbt så er servicen blevet uhyggelig ringe..
>
> Hans

Og igen idag var deres Newsserver ikke oppe og kører, da jeg ringede og
spurgte om de godt vidste det sagede de at de godt var klar over at der var probs.
Da jeg så spurgte om det ikke var en ide at skrive det på deres side med driftstatus
fik jeg bare af vide at de jo ikke kunne nå det hele, det er da servive der vil noget.
Jeg ægrer mig over at jeg faldt for deres tilbud om højere hastighed til lavere pris
end TDC, nu koster en 2Mbit forbindelse det samme hos TDC, og deres virker sgu.
Jeg var også ude for at mit modem brændte af, den eneste måde jeg kunne få et nyt
fra Tele2 var ved at afsætte 1 dag til et teknikerbesøg, da det skete mens jeg var hos
TDC fik jeg da bare udleveret et nyt nede i en af deres butikker.

Jeg er helt med på at Hans og jeg er totalt OT, men det vil måske værer rart for andre
her i gruppen at blive advaret mod det skodselskab som Tele2 er.

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 10:03

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:pTlOe.27

> Jeg er helt med på at Hans og jeg er totalt OT, men det vil måske værer
rart for andre
> her i gruppen at blive advaret mod det skodselskab som Tele2 er.

Det opdagede vi for 4 år siden, da jeg ringede ind for og blive kunde. De
tog desværre ikke imod flere nye kunder lige nu ???? Vores nabo var dog lige
blevet kunde der dagen før.
En månedstid senere fik vi dog en lang reklame derfra, om vi ikke ønskede at
skifte til Tele2 og nu var der også et ansøgningskema med. Nej tak, jeg skal
ikke være kunde der.
Det er heller ikke de pæneste ting, jeg har hørt om dem efterfølgende, så vi
holder os til TDC.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: