sterilisation inden første løbetid?
Fra : MGA

Dato : 19-08-05 04:35

Hej med jer!

Jeg har hørt at hvis man steriliserer inden første løbetid, har hunden færre
chancer for at udvikle kræft - især brystkræft. Nogen der kan verificere
eller afkræfte dette?
Jeg er ude efter videnskabelige fakta, ikke holdninger - dem har jeg nok af
selv

På forhånd mange tak

Mette

Fra : fam. Ager

Dato : 19-08-05 05:59

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> verificere eller afkræfte dette?
> Jeg er ude efter videnskabelige fakta, ikke holdninger - dem har jeg nok

her står der nogle tørre facts...(-;
http://www.hunde-info.dk/svulst.shtml
mvh. marie

Fra : Anita Andersen

Dato : 19-08-05 08:29

Du kunne jo prøve at kikke her inde igen
http://www.netdyredoktor.dk/sw16140.asp

Mvh
Søren

Fra : Anita Andersen

Dato : 19-08-05 08:34

Hvorfor vil du overhovedt steriliser din hund ??
mvh
Søren