Hjælp mig med at finde mad til hundepigern~
Fra : MGA

Dato : 16-08-05 09:08

Det er slet ikke nemt!

Der må ikke være majs, biprodukter og hvide ris i. Der skal være over 20%
proteiner og masser af grøntsager.
Jeg vil ikke have Eukanuba eller IAMS, de tester på dyr.

Jeg har fundet et produkt der hedder Wellness, men det forhandles kun i USA
http://www.omhpet.com/dogs/index.html og det bliver hundedyrt at købe
derovre (haha)
Innova har jeg også hørt godt om, men har heller ikke kunnet finde
forhandler i DK...

Jeg har ledt og ledt på nettet, men kan ikke finde noget tørret hundemad der
opfylder kriterierne - nogen der kan hjælpe mig? Det håber jeg virkelig...

På forhånd tak

Mette

Fra : Jytte B

Dato : 16-08-05 09:32

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har ledt og ledt på nettet, men kan ikke finde noget tørret hundemad
> der opfylder kriterierne - nogen der kan hjælpe mig? Det håber jeg

Du kan selv sammensætte din hundemad af kød, ben og grøntsager, det er
nemmere og billigere, end du tror.

Se www.raw4dogs.dk og www.barf.dk

Hilsen
Jytte

Fra : Simon

Dato : 16-08-05 10:27

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> wrote in message
> Det er slet ikke nemt!
>
> Der må ikke være majs, biprodukter og hvide ris i. Der skal være over 20%
> proteiner og masser af grøntsager.
> Jeg vil ikke have Eukanuba eller IAMS, de tester på dyr.

Jeg kunne hurtigt finde det her: All In One holactive formula, lavet af
brune ris, kylling og grøntsager.... hvorvidt der er biprodukter i, vil jeg
ikke udtale mig om - tror de er svære at slippe for, så længe du fodrer med
tørfoder. Du finder foderet her www.easypet.dk

-Trine

Fra : MGA

Dato : 16-08-05 14:15

"Simon" <sneevang@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> brune ris, kylling og grøntsager.... hvorvidt der er biprodukter i, vil
> jeg ikke udtale mig om - tror de er svære at slippe for, så længe du

Hej Trine!

Ja, den har jeg også kigget på, men mine hunde er yorkshire terriere og 15
kg når jo at rådne inden de får det spist - de spiser tilsammen 100 gram om
dagen

Men hvis ikke jeg kan finde andre alternativer, må det blive det...

Takker

Mette

Fra : Simon

Dato : 16-08-05 17:15

> [...]
> om dagen
>
> Men hvis ikke jeg kan finde andre alternativer, må det blive det...

Hej Mette

Ja, okay... det kan jeg godt se - gad vide, om foderet holder bedre, hvis du
fryser det ned i portioner, der bedre passer? Anyone?

-Trine

Fra : Simon

Dato : 16-08-05 17:26

> Men hvis ikke jeg kan finde andre alternativer, må det blive det...
>
> Takker

Hej Mette

Jeg fandt også lige det her - Artemis Small Breed Formula
http://www.petfooddirect.com/store/product_detail.asp?pf%5Fid=20118011&dept%5Fid=1&brand%5Fid=632&Page=

Det kan også købes i DK, men der kunne jeg ikke finde ingredienserne på
small breed udgaven

http://www.hundemad.info/produkter.htm

-Trine

Fra : MGA

Dato : 16-08-05 19:33

> [...]
>
> Det kan også købes i DK, men der kunne jeg ikke finde ingredienserne på

Jamen, jamen! Du er da fantastisk

Ikke alene opfylder det kravene - det er også et produkt på listen over de
20 bedste slags hundefoder i verden - dem havde jeg ellers opgivet at få
fingre i herhjemme!

Genialt! Kan du så også finde noget til hvalpe? Desværre har Artemis ikke
foder til hvalpe og den mindste er 7 måneder og skal have hvalpefoder lidt
endnu

Mange hilsner

Mette