Valby-hunde?
Fra : Niau

Dato : 14-08-05 09:45

Hej NG

Så er kæresten og jeg flyttet til Valby fra Højbjerg (Århus). Vores lille
Cia, som nu er blevet ret stor, søger nogle gode hundevenner i Valby og
omegn. Vi plejer at gå ture i Søndermarken, så måske vi kunne mødes med
nogle hundvenner der?

Jeg gik forrresten under navnet Thanh Nhi Nguyen før, men bruger nu mit
kælenavn Niau.

mvh Thanh Nhi Nguyen

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 14-08-05 19:33

Hejsa

"Niau" <thanh_nhi_nguyen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vi plejer at gå ture i Søndermarken, så måske vi kunne mødes med nogle
> hundvenner der?

Vi vil da gerne mødes os hundelege en dag i søndermarken hvis i har lyst
Har en Dansk/Svensk gårdhund ( han hund ) på 4½ år som elsker at lege med
alt og alle

Knus Bolette

Fra : Niau

Dato : 17-08-05 11:34

Hej alle.

Hvis I har tid og lyst, så er vi i Søndermarken på torsdag den 18. august.
Vi mødes kl. 17.00 ved indgang "Bag Søndermarken".
Alle racer er selvfølgelig velkommen.

Håber, at se mange!

link til indgangen er her:
http://www.degulesider.dk/vbw/kort/resultat.do?roadcode=1010320&typhoonLevel=19&z=2000&g=Bag+S%F8ndermarken&b=Frederiksberg&y=6174601&x=721565&