Hvem kender denne hundehandler
Fra : Denise

Dato : 11-08-05 11:06

Hej

Jeg har lovet at spørge for en bekendt, om der er nogle der kender denne
hundehandler
Landlyst Hundeformidling
Mosbjergvej 301
9870 Sindal
De annoncerer med en hund, som han måske er interesseret i.

--
Hilsen Denise

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-08-05 11:11

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> writes:

> [...]
> Mosbjergvej 301
> 9870 Sindal
> De annoncerer med en hund, som han måske er interesseret i.

Navnet "Hundeformidling" får en klokke til at ringe hos mig. Der er
ikke nogen momsregistreret virksomhed på den adresse. Så ringer
klokken lidt højere.

Jeg ville tage ud og se på stedet med MEGET kritiske øjne. Og tage en
med, der ikke her hjertet så kraftigt involveret.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Denise

Dato : 11-08-05 11:31

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message

> [...]
>
> Jeg ville tage ud og se på stedet med MEGET kritiske øjne. Og tage en
> med, der ikke her hjertet så kraftigt involveret.

Hej Trine
Alarmklokkerne har skam ringet forlængst
Men jeg håbede nogle havde hørt om ham før og kunne sige noget.
Der er annoncer i DBA og følgende telefonnumre bruges
26494990 - 26647171 - 98930090 - 98930090 - 98930034 - 21496667

Nogle der har hørt noget ?

--
Hilsen Denise

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-08-05 15:39

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Der er annoncer i DBA og følgende telefonnumre bruges
> 26494990 - 26647171 - 98930090 - 98930090 - 98930034 - 21496667

Det er ikke en jeg kender, men nu ved jeg ikke, hvor meget man skal lægge i
" Formidling ". Det betyder jo i praksis, at vedkommende end ikke behøver
at have set hunden, men bare prøver at finde et nyt hjem til den. Så hvad
med at prøve at ringe, så har du chancen for at finde ud af meget mere, i
stedet for, allerede nu, at oparbejde en negativ stemning, for det er det
eneste jeg kan se, du har chancen for at få ud af dette. Du har allerede
selv en pokkers ørekimen, og har lige fået en mere, og når alt kommer til
alt, er der ingen af jer der kender en disse til vedkommende. Så giv dog i
det mindste, personen lov til at tale for sig selv, og tag så op og se på
forholdene. Så meget må en hund da være værd. Og hvem ved. I kunne jo
risikere at blive positivt overrasket.

M.V.H.....Benny..

Fra : Denise

Dato : 11-08-05 17:14