Transportkasser
Fra : x Vuf x

Dato : 09-08-05 21:14

Har nogen hørt eller set noget til Alice Trauelsen?

Hun lånte alle mine dyre transportkasser
til flytning af sit menageri.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
3 drenge + 1 pige

Fra : x Vuf x

Dato : 09-08-05 21:57

On Tue, 09 Aug 2005 22:14:12 +0200, x Vuf x wrote:

>Har nogen hørt eller set noget til Alice Trauelsen?
>Hun lånte alle mine dyre transportkasser
>til flytning af sit menageri.

Undskyld, jeg blandede jer ind i det.
Har lige fået mail fra Alice Trauelsen.

Fra : x Vuf x

Dato : 18-08-05 12:53

On Tue, 09 Aug 2005 22:57:23 +0200, x Vuf x wrote:

>Undskyld, jeg blandede jer ind i det.
>Har lige fået mail fra Alice Trauelsen.

Jeg kan efterfølgende kun sige...
Jeg låner ALDRIG mine dyre transportkasser ud mere!!!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
1 hvid/zobel dreng + 2 tricolour drenge

Fra : Nana

Dato : 18-08-05 23:22

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan efterfølgende kun sige...
> Jeg låner ALDRIG mine dyre transportkasser ud mere!!!
>

> --
> Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Hvorfor ikke?

Fra : x Vuf x

Dato : 20-08-05 15:26

On Fri, 19 Aug 2005 00:22:29 +0200, "Nana" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev...

>Hvorfor ikke?

6 kasser var rene og fine 2 ikke så pæne. Det viste sig
at være fjerkræ, der skulle flyttes. Jeg bad om, at de
ville bruge deres egne kasser til det, men de sku' nok
bli' gjort rene bagefter. Jeg bragte dem over 40km gratis;
hentede dem over 60km og forlangte kun 100kr., og kasserne
var kun nødtørftigt spulede!!!
Nu står jeg, der er handicappet og skal rengøre 8 kasser
inden de kan bruges til noget som helst!!!
De er beskidte indvendigt og udvendigt!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
2 hvid/zobel drenge + 1 tricolour pige

Fra : Nana

Dato : 20-08-05 18:40

> [...]
> var kun nødtørftigt spulede!!!
> Nu står jeg, der er handicappet og skal rengøre 8 kasser
> inden de kan bruges til noget som helst!!!

Ad, hvor er det groft. pengene dækker jo ikke engang bezinudgiften.
de kunne seriøst i det mindste have gjort dem pinligt rene. Øvs... Dumme
folk.

Fra : x Vuf x

Dato : 20-08-05 21:53

On Sat, 20 Aug 2005 19:39:54 +0200, "Nana" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev...

>Ad, hvor er det groft.
>pengene dækker jo ikke engang bezinudgiften.
>de kunne seriøst i det mindste have gjort
>dem pinligt rene. Øvs... Dumme folk.

Det med pengene var min egen skyld, men jeg var lovet,
at de ville bli' gjort rene!
Det har man så for at være hjælpsom!

Fra : Alice Trauelsen

Dato : 22-08-05 13:04

Hej
Bare en lille kort kommentar til følgende Det viste sig
at være fjerkræ, der skulle flyttes.
Vi har slet ikke flytte fjerkræ, for dem kom vi af med inden vi flyttede,
de
blev hentet af nogle mennesker og bestemt ikke i kattekasserne, der var
gjort rene.
Angående pengene, så blev der i første omgang sagt du ingen ville have, så
siden emailede du mig, du bare gerne ville have 100 kr. . Da du så kom
herned, kunne jeg hører på dig du gerne ville have mere og svarede at jeg
kunne sende dig nogle flere så du fik dækket benzinen den første, men jeg
lige på det tidspunkt havde den 100 kr. du havde bedt om. Ellers vil jeg
gerne takke dig fordi vi måtte låne dem, du hjalp os i nøden og det skal
du
have mange tak for.

Fra : x Vuf x

Dato : 22-08-05 23:02

On Mon, 22 Aug 2005 14:04:06 +0200, "Alice Trauelsen" wrote:

> [...]
>vi flyttede, de blev hentet af nogle mennesker og bestemt
>ikke i kattekasserne, der var gjort rene.

Lad os lige få et på det rene! Kasserne var nødtørftigt
spulede, hvilket kunne ses, og du kom til at sige, at
"hun sagde da, at hun havde spulet dem..."

>Angående pengene, så blev der i første omgang sagt
>du ingen ville have,

Ja for at bringe dem. Jeg kunne ikke vide, hvor langt
der var til jeres bopæl på Langeland, og jeg regnede
med at få dem bragt rengjorte tilbage.

>så siden emailede du mig, du bare gerne ville have 100 kr..

For at hente kasserne ja.

>Da du så kom herned, kunne jeg hører på dig du gerne ville
>have mere

Ja da. For da havde jeg jo fundet ud af, at der var endnu
længere til jeres nye bopæl på Nordfyn!

>og svarede at jeg kunne sende dig nogle flere så du fik
>dækket benzinen den første, men jeg lige på det tidspunkt
>havde den 100 kr. du havde bedt om.

Og det skulle jeg så sige ja til i en jammerdal af økonomiske
problemer?
Jeg er pensionist og har ikke råd til at køre land og rige rundt!
Men jeg er fattig og ripper ikke andre fattige.

>Ellers vil jeg gerne takke dig fordi vi måtte låne dem,
>du hjalp os i nøden og det skal du have mange tak for.

Jo tak, men det er tilladt for jer at tænke selv. Man skal ikke
tage alt for meget for givet!