Hennes Petfood
Fra : Battlefield´s

Dato : 05-08-05 15:22

Hej
Er der nogen, der har adressen på Hennes Petfoods hjemmeside (hvis en sådan
findes)?
Jeg har forsøgt på Google men uden at finde den.
Hilsen Vibeke

Fra : Bufas

Dato : 05-08-05 15:40

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrøv in

> [...]
> sådan findes)?
> Jeg har forsøgt på Google men uden at finde den.

Hey !

http://www.henne-pet-food.dk/

Mange hilsner

Bufas

--
www.razco.dk læs om Razco's bedrifter *S*
www.bufas.dk Links til alle vores sider

Fra : karsten & Pia

Dato : 05-08-05 15:45

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan
> findes)?
> Jeg har forsøgt på Google men uden at finde den.

Jeg kiggede lidt på google og fandt denne:
http://www.henne-pet-food.dk/

MVh Pia

Fra : Battlefield´s

Dato : 05-08-05 15:46

Hej
Tak skal i begge ha´.
Det må være alle de bindestrege jeg manglede
Hilsen Vibeke

Fra : Carina Graversen

Dato : 05-08-05 16:00

Hejsa

> Det må være alle de bindestrege jeg manglede

Så kan du bare bruge: www.kronch.com

God weekend !

/Carina

- - -
Min hund
http://www.workingdogs.dk/malinois

Danske redningshunde - I Aalborg...
http://www.redningshund.dk/aalborg/

Fra : Claus

Dato : 07-08-05 14:16

Jeg kender ikke Hennes, men jeg kan se at det er billigere end Hills er det
også bedre? Er der nogen der kender til undersøgelser på den front. Vi har
2 store hunde som fortjener noget godt, men vi vil kun skifte hvis det er
bedre??

Claus

Fra : Lasse Trudslev

Dato : 07-08-05 20:08

> [...]
>til undersøgelser på den front. Vi har 2 store hunde som fortjener noget
>godt, men vi vil kun skifte hvis det er bedre??

Hej Claus,

Jeg bruger det der hedder Kronch Basis fra Henne Pet Food, og har den
gladeste
og flotteste hund - jeg fik en schæferhund sidste år, og startede op på
"hvalpe"
fodret - og siden hen gået over på Kronch Basis, med gode resultater - ! man
ser
jo lidt op til politihunden QATO (www.qato.dk) der også får dette mad

Lasse

Fra : JJ

Dato : 08-08-05 19:21

Vi har brugt foder fra Henne pet food i mange år nu.
Efter at vi skiftede, til HPF har vi hun fået AA på HD billederne
(opdrætter)

--
JJ

Fra : x Vuf x

Dato : 13-08-05 19:22

On Sun, 7 Aug 2005 15:16:23 +0200, "Claus" wrote:

> [...]
>der kender til undersøgelser på den front. Vi har
>2 store hunde som fortjener noget godt, men vi vil

Efter min erfaring er det bestemt ikke bedre.
Olivers derimod er ret godt.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
1 hvid/zobel dreng + 2 tricolour drenge

Fra : Anita Andersen

Dato : 18-08-05 12:22

Vi har rigtig god erfaring med Kronch fra Henne Pet Food, ind til vider det
eneste foder som vi vil bruge til vores Grand Danois hvalpe i det de vokser
perfekt på dette foder.
Iøvrigt kan jeg godt lide at det er Dansk produceret og baseret på Laks
(alle ved jo at fisk er sundt)
Hills har vi ikke haft gode erfaringer med ! (Hvis vi vinder det på
udstilling, så plejer vi at give det væk)

> Efter min erfaring er det bestemt ikke bedre.
> Olivers derimod er ret godt.
Din mening er forhåbentlig ikke præget af at man får 5% ved at få nye kunder
til at købe Olivers ?? ))

Mvh
Søren

Ps. kan da fortælle at vi vil prøve Olivers på en Hvalp for at se hvordan
det er i forhåld til Kronch, men begynder den at vokse "sært" så ryger det
ud af vores foder sortiment igen.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-08-05 10:35

"Anita Andersen" <Great-dane@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> eneste foder som vi vil bruge til vores Grand Danois hvalpe i det de

Kan du nævne noget foder, hvor de ikke vokser perfekt ????

> Iøvrigt kan jeg godt lide at det er Dansk produceret

Der er vi enige

> og baseret på Laks (alle ved jo at fisk er sundt)

Det aner jeg ikke spor om, jeg har hørt en masse snak om det.
Men har ingen konkret viden om det. Slet ikke noget, der siger,
at det er korrekt.

> Hills har vi ikke haft gode erfaringer med ! (Hvis vi vinder det på
> udstilling, så plejer vi at give det væk)

Det kræver jo lige som, en god begrundelse at skrive noget sådan.
Det er noget rigtigt fedt noget at skrive, efter som det er Hill's alle
dyrlægerne handler med... Syntes du ikke ????

> Ps. kan da fortælle at vi vil prøve Olivers på en Hvalp for at se hvordan
> det er i forhåld til Kronch, men begynder den at vokse "sært" så ryger det
> ud af vores foder sortiment igen.

Det var da en underlig form for videnskabelig undersøgelse. " Vokse sært "
Hvordan gør man det ??.... Sådan helt ærligt, hvor længe har du en hvalp.
Kan du på den tid, se at den vokser sært... Når man så har med en så kritisk
race som GD at gøre, så er der alle gode grunde til at være kritisk... Ingen
tvivl om det. Men hvordan man lige bygger foderundersøgelser på 1 hvalp,
det ville jeg da godt høre noget mere om ..

M.V.H.....Benny..

Fra : Anita Andersen

Dato : 19-08-05 13:47

> Kan du nævne noget foder, hvor de ikke vokser perfekt ????

Ja bla. den omtalt Hills, hvor vores erfaring siger at de vokser meget
usymetrisk.

> Det aner jeg ikke spor om, jeg har hørt en masse snak om det.
> Men har ingen konkret viden om det. Slet ikke noget, der siger,
> at det er korrekt.

Nej det har du vel ikke, det betyder jo også ligesom at man skal følge lidt
med ik ) ... og nu gider jeg ikke lige at læse 21100 søge link igennem
for at fremkomme med videnskablige beviser på min påstand.

> Det kræver jo lige som, en god begrundelse at skrive noget sådan.
> Det er noget rigtigt fedt noget at skrive, efter som det er Hill's alle
> dyrlægerne handler med... Syntes du ikke ????

Jeg ved ikke om det kræver nogen speciel forklaring, men det er vores
erfaring at vi ikke kan bruge dette foder og at det andet er bedre.
At Dyrlægerne sælger det, er da ikke en indikation for at det er godt, men
det er muligt at det er det som giver den største fortjæneste ved at salg !?
Iøvrigt vil jeg da gerne nævne de foder vi ikke vil anvende pga.
vokse/knogle problemer og/eller myller bæ, Royal Canin, Hills, Paw, Nutra
samt det foder man kan købe hos Linds.
Hvis du bruger en af overnævnte og med godt resultat, så tillykke og fortsæt
endelig med det, men ingen af dem vil eller kan jeg bruge til noget.

> [...]
> tvivl om det. Men hvordan man lige bygger foderundersøgelser på 1 hvalp,
> det ville jeg da godt høre noget mere om ..

Hvis min hvalp ikke vokser symetrisk + flere andre ting, så kan jeg
naturligvis ikke anvende det, og det jeg ikke selv vil anvende kan jeg
naturligvis heller ikke anbefale til andre.
Det behøver jeg ikke en videnskablig undersøgelse for at finde ud af, (det
er muligt at min formulering "vokser sært" ikke er den bedst passende men så
lad os kalde det for usymetrisk.
Hvis du fks. anvender et foder som du er glad for, og er åben for
alternativer så vil du vel ikke udsætte flere hvalpe for forsøg hvis 1 viser
at det er noget møg, vil du ?
Derfor har det heller ikke noget med videnskab at gørre, det jeg skriver om
bare vores personlige erfaringer og meninger, hvilket jeg vel forhåbnligt
har lov til ?

Mvh
Søren

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-08-05 11:06

> Ja bla. den omtalt Hills, hvor vores erfaring siger at de vokser meget
> usymetrisk.

Nu har jeg aldrig læst på nogle poser, at der står at hvalpene vil vokse
symetrisk, på et givent foder. Jeg har i øvrigt heller aldrig læst nogle
steder, at en hvalp vokser symetrisk. Mennesker for den sags skyld
heller ikke. I så fald vil jeg godt die hos naboen....
Hun har et godt bryst

> [...]
> med ik ) ... og nu gider jeg ikke lige at læse 21100 søge link igennem
> for at fremkomme med videnskablige beviser på min påstand.

Nej, det gør du vel ikke. Men selv om en fejl bliver omtalt 21.100 gange,
som værende rigtig, så er og bliver den " En fejl ". Det som man åbenbart
er meget længe om at få frem til fiskespiserne, er at der ikke findes nogen
anden fødevare, som er så forurenet med tungmetaller, som netop fisk.
Så meget, så man da faktisk, for ikke ret længe siden, blev advaret mod
at spise for meget fisk. Så du skal nok bare lede i den modsatte retning,
så er der nok ikke nær så mange hits, men det kunne være, at de var ikke
så lidt mere interessante.

> [...]
fortsæt
> endelig med det, men ingen af dem vil eller kan jeg bruge til noget.

Uh, jamen jeg bruger ikke noget bestemt. Jeg har aldrig kun et mærke af
foder.
Jeg elsker min kones frikadeller, men begyndte hun at servere dem hver dag,
så tror jeg helt ærligt, at der ikke gik lang tid, før jeg begyndte at
overveje en
ny kone, eller i mindste fald.... noget hushjælp. Så 5 - 7 mærker, er der
intet
unormalt i. Det giver forresten mange fordele.... Hvis du endelig møder et
foderprodukt, som slår bunden ud af din hund... Så tager du sækken og går
tilbage til butikken, for så er det godt nok noget bras.

> [...]

om
> bare vores personlige erfaringer og meninger, hvilket jeg vel forhåbnligt

Ja det kom vi jo ikke nærmere ved. Jeg har som vist tidligere nævnt, ikke
set
et eneste sted, hvor der står, at en hvalp skal vokse symetrisk. Heller
ikke i
diverse racebeskrivelser, og da slet ikke mødt, bare et mærke af foder, som
har nævnt symetrien som et salgsargument for hvalpefoder ... Jeg håber
heller ikke, at jeg ser det, for det vil nok give mig mavekrampe. ...
Men jeg tror fremover, at jeg vil give min bil Shell benzin, så får den
måske
symetrisk lys, og ikke asymetrisk som den har nu ..

M.V.H.....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 19-08-05 20:57

On Thu, 18 Aug 2005 13:22:29 +0200, "Anita Andersen" wrote:

>Din mening er forhåbentlig ikke præget af at man får 5%
>ved at få nye kunder til at købe Olivers ?? ))

Gør man det?
Hvorfor citerer du Anita Andersen for at skrive det, jeg har skrevet?

>Ps. kan da fortælle at vi vil prøve Olivers på en Hvalp for at se hvordan
>det er i forhåld til Kronch, men begynder den at vokse "sært" så ryger det
>ud af vores foder sortiment igen.

Hvilke race har I? Jeg holder mig ikke alene til Olivers,
når det gælder hvalpe. Jeg har min egen opskrift for små racer.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
2 hvid/zobel drenge

Fra : Anita Andersen

Dato : 19-08-05 21:24

> Gør man det?
> Hvorfor citerer du Anita Andersen for at skrive det, jeg har skrevet?

Beklager fejlen, og ja Olivers giver 5% til den som vider formidler kunder,
dette gælder så vidt jeg ved for alle fremtidige køb de pågældene kunder gør
hos Olivers.

> Hvilke race har I? Jeg holder mig ikke alene til Olivers,
> når det gælder hvalpe. Jeg har min egen opskrift for små racer.

Vi har Grand Danois samt Toy Pudler, så det er både stor & lille race.

Mvh
Søren
http://www.torsted-hundepension.dk/oliver's.htm