Ny hund
Fra : dpl

Dato : 04-08-05 19:17

Juhuuu, vi har fået hund!

Ja altså, vi har jo haft hund hele tiden, men vi har lige fået en ny,
*smil*. Efter vi mistede vores ene hanhund i april, har vores anden hund
Nansen været ked af det og deprimeret. Han har kedet sig, ikke spist som
tidligere, og bare ikke været sig selv. Vi havde snakket om, at købe en
skt. bernhard mere, senere på året, da vi er blevet forældre i foråret,
og havde nok at bruge tiden til.

Men så kom hun pludselig vandrende ind i vores liv. En ca. 5-årig tæve,
sød og blid, og bare SÅ glad for Nansen fra første øjeblik. Hun har ikke
haft et let liv, og er ikke blevet behandlet lige pænt altid. Men hun
har humøet i behold, er taknemmelig for al opmærksomhed, og har indtil
nu ikke givet os noget form for problemer, selv om vi er forberedt på at
tackle, hvad der måtte dukke op fra hendes fortid.

Synes bare at I lige skal se et billede af de to, er de ikke skønne?
http://www.kishka.dk/images/div/hundene.jpg

Hilsen Dorthe

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-08-05 19:23

dpl <dplahrmann@hotmail.com> writes:

> Synes bare at I lige skal se et billede af de to, er de ikke skønne?
> http://www.kishka.dk/images/div/hundene.jpg

Hvor er de bare dejlige. Ja, Nansen har jo altid set skøn ud, men den
"lille" nye er også bare kær.

Hjertelig tillykke.

Hvordan har Nansen ellers haft det efter Arthur døde?

Lige nu savner jeg også min lille vovse. Hun er nemlig på ferie hos et
par venner, der længe har plaget om at låne hende en dag eller to.
Heldigvis skal vi hente hende i morgen, for hvor er der dog tomt uden
hende. Ikke at hun plejer at fare rundt, men man kan dog altid høre
hende snorke et eller andet sted. :)

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : dpl

Dato : 05-08-05 09:58

Trine Kornum Christiansen wrote:

> Hvor er de bare dejlige. Ja, Nansen har jo altid set skøn ud, men den
> "lille" nye er også bare kær.
>
> Hjertelig tillykke.
>
> Hvordan har Nansen ellers haft det efter Arthur døde?

Hej Trine
Nansen tog det utroligt hårdt da Arthur døde, mindst lige så hårdt som
vi gjorde. Han var enormt trist, og gad hverken spise eller lege. Selv
på hans elskede gåture i markerne var gejsten ikke den samme, når der
ingen var at tonse og trimle rundt med. Det hjalp selvfølgeligt
efterhånden, men blev først helt godt da damen her kom ind i hans liv
*smil*. Vi har haft andre hunde på besøg, som gerne ville lege med ham,
men de fik for det meste et "suk...du-er-ikke-Arthur-blik"...

Hilsen Dorthe

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 04-08-05 19:34

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Juhuuu, vi har fået hund!

Stort tillykke med hende, hun ser dejlig ud, og Nansen ser også rimelig
tilfreds ud *GG*

Knus Bolette

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-05 19:48

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Synes bare at I lige skal se et billede af de to, er de ikke skønne?
> http://www.kishka.dk/images/div/hundene.jpg

Hjertelig tillykke og jo de er skønne !

Så håber jeg, at Nansen liver lidt op igen. Det var trist med Arthur. ;-(

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt:

Fra : dpl

Dato : 05-08-05 09:59

Buffy wrote:

> Hjertelig tillykke og jo de er skønne !
>
> Så håber jeg, at Nansen liver lidt op igen. Det var trist med Arthur. ;-(

Ja, det var bare trist, han var jo kun 8 år... :(
Vi savner ham meget tit, for han var bare en enormt stor personlighed.
Hilsen Dorthe

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-05 10:16

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det var bare trist, han var jo kun 8 år... :(
> Vi savner ham meget tit, for han var bare en enormt stor personlighed.

Kender det desværre godt. Sådan har jeg det også med vores Labrador Buffy,
der kun blev 2 år og var syg det sidste år...

Hvad hedder jeres nye hund ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt:

Fra : Keld & Dorthe

Dato : 04-08-05 21:19

Kæmpe stort tillykke med damen, hvor ser de dejlige ud begge to.

Fra : Leyna

Dato : 04-08-05 23:01

On Thu, 04 Aug 2005 20:16:37 +0200, dpl <dplahrmann@hotmail.com>
wrote:

>Synes bare at I lige skal se et billede af de to, er de ikke skønne?
>http://www.kishka.dk/images/div/hundene.jpg

De er aldeles pragtfulde. Har Nansen sågenvundet appetitten og
livsglæden?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : dpl

Dato : 05-08-05 10:02

Leyna wrote:

> De er aldeles pragtfulde. Har Nansen sågenvundet appetitten og
> livsglæden?

Det kan jeg love dig han har! Han gumler løs igen. Først troede jeg det
var en reaktion på at hun kom, og han ikke ville dele sin mad med hende.
Men så fik de hver deres skål, og de står trofast derude med mulerne i
dem, som to køer på græs *smil*. Så nu begynder han forhåbentligt at
tage lidt på igen.

Hilsen Dorthe

Fra : x Vuf x

Dato : 09-08-05 16:55

On Thu, 04 Aug 2005 20:16:37 +0200, dpl wrote:

> [...]
>hvad der måtte dukke op fra hendes fortid.
>Synes bare at I lige skal se et billede af de to, er de ikke skønne?

Ja, folk bli'r for det meste ovrraskede, når det store skrummel,
de altid har ønsket sig, æder dem ud af huset, og så må vovsen
vandre videre fra hånd til hånd...Stakkels hund!
Tillykke med pigen, og jeg håber, Nansen er glad igen.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
3 drenge + 1 pige